BREAKING NEWS

New Proton leaked!! Gabungan Kia Forte dan Jaguar XF..


Gambar model baru Proton yang dijangka dilancarkan pertengahan tahun ni telah bocor beb.. Bagi gua, design Proton baru ni memang superb dan gua jangkakan model baru ni akan menguasai pasaran kereta tempatan..

Dengan harga yang dijangka sekitar RM 65k - RM 75K, model baru Proton ni akan jadi sebuah kereta mampu milik yang menepati citarasa generasi muda dan pertengahan.

Gua dimaklumkan, bagi variasi auto transmission, model ni akan dilengkapi dengan enjin Turbo 7 speed. Hebat tu beb..

Yang paling gua berkenan dengan model baru Proton ni ialah, design dorang menggabungkan diantara model Kia Forte dan juga Jaguar XF..

Model Proton baru ni dilengkapi dengan push start button, build in GPS unit, Enjin 1.6 CFE & 1.6 IAFM+, rim 16 inch, multi info display panel meter, dan pelbagai lagi ciri baru.

So.., gua rasa berbaloi lah kepada sesapa yang beli kereta Proton ni nanti sebab rekaannya dikatakan berciri eropah dan global..

Confirm merudum jualan Forte, Vios dan City lepas model baru Proton ni launch nanti.. Tahniah Proton!!!



Kia Forte

Jaguar XF


p/s: Kredit gambar to Funtastikodesign dan Paultan..

2 ulasan :

  1. Bagus bro.

    Bole gantikan dengan gen 2 gua. Penat gek berforum dengan org-org yang bencikan proton di mymassa.

    BalasPadam
  2. Lampu depan lebih pada new civic. Tapi peduli apa.. Yg penting selesa dan tak banyak buat ragam. Lagi satu power beb.. Enjin ni kat exora pun dah boleh memalukan vios dugong, Honda city. Aku dah pakai beb exora. Skrg dah 2000km, masih takde apa2 komplen dan bunyi yg tak menyenangkan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online