BREAKING NEWS

Lynas akan 'diserang' oleh 10'000 penganut PAS Ahad ni...


PAS Pahang mengerahkan kira-kira 10,000 ahlinya dari semua 14 kawasan di negeri itu untuk turun ke demonstrasi membantah loji memproses nadir bumi Lynas Advanced Materials Plant (Lamp) di Gebeng, Kuantan Ahad ini.

Pesuruhjaya PAS negeri Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, setakat ini Naib Presiden PAS Salahudin Ayub sendiri telah mengesahkan kehadirannya bagi mengetuai penyokong mereka.

"Saya juga mendapat berita bahawa ahli kita dari Selangor, Negeri Sembilan dan Melaka turut memberi komitmen untuk menyertai perhimpunan berkenaan.

"Tetapi saya tidak pasti jumlahnya," katanya, purata 1,000 ahli bagi setiap kawasan di Pahang akan hadir dalam perhimpunan tersebut.

Tuan Ibrahim yang juga ketua penerangan PAS berkata, selain beliau, kepimpinan tertinggi PAS negeri turut hadir dalam perhimpunan itu.



p/s: Puak-puak PAS ni memang dah jadi parti samseng jalanan dan samseng hasut-hasutan.. Gua rasa, Tuan Ibrahim tu pun tak faham maksud nadir bumi tu.., tapi still ada hati nak berdemo..

Inikah model Pakatan yang nak ambil alih pemerintahan negara?? Gua rasa, dorang bukannya nak selamatkan negara, tapi nak menjahanamkan negara lagi ada laa...

8 ulasan :

  1. x ada kajian tahu nak bantah jer...ingat senang ker pelabur nak datang melabur kat malaysia nie...x pasal2 diorang tarik diri dan peluang perkerjaan pun akan berkubur...

    BalasPadam
  2. Mak ai, besarnya bala tentera.

    Kan elok buat kerja2 kebajikan yg menguntungkan rakyat. Bersih longkang ke, bercucuk tanam ke, seumpamanya. Ramai tu!

    BalasPadam
  3. kata bengap kang, kecik hati...takpe,aku tak sebut pun dia tu 'bengap mcm tunggul'. Aku sebut dlm hati je.

    BalasPadam
  4. Masa panggil untuk himpunan sejuta umat tak nak pulak turun. Memang sah PARTI AJARAN SESAT!!

    BalasPadam
  5. klau cm tuh demo ni bkn lah kemahuan rakyat yg sebenar tpi hanya dia jin kn oleh ahli politik jer..bermotifkan politik yg sengaja nk cetuskan huru hara..lynas hanya alasan tuk di kambing hitam kan..

    Dan seperti biasa parti ektrimis pas juga yg dikerah utk berguling guling di jln raya..

    Itu saja lah kegunaan ekstrimis pas dikerah tuk berdemo..pas ni parti angguk angguk yg menurut jer apa yg diarahkan oleh pkr dan dap..

    Kesian plak aku tgk ngn pas ni dah serupa parti pemberontak yg tak ada otak

    BalasPadam
  6. betul ke 10 000 bro? lu jgn salah dengar bro .. ntah2 cuma 100 orang je yg datang nanti .. alaa pas cakap je besar tp apa pun tak menunjukkan hasil ...

    BalasPadam
  7. kepale otak UMNGOK ni mmg pentingkn duit semate2..cube pk kesan jangka pangjang nt..silap2..yg sokong lynas ni nt kena penyakit dulu..

    BalasPadam
  8. susah kalau cakap dgn orang yg lemah subjek sains kimia nie...mcm tanpa nama (9:08) kat atas nie le..dah tu bodoh sombong plak berlagak mcm professor serba tau...cuba tanya diorang tu nadir bumi tu apa??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online