BREAKING NEWS

Latheefa Koya dan Surendran akan berdemo depan kedutaan Arab Saudi.


Sebelum ni kita dah tengok betapa marahnya wakil Pakatan dua ekor tu bila Kerajaan hantar balik penulis Arab yang hina Nabi..

Dua ekor monyet Pakatan tu kata tindakan Malaysia sangat kejam dan zalim serta tak mengiktiraf kebebasan bersuara..

Sekarang ni Arab Saudi pulak dah tangkap penulis celaka tu dan dia bakal dikenakan hukuman. Apakah Latheefa Koya dan N Surendran akan buat demonstrasi depan Kedutaan Arab Saudi sebagai tanda protes?

Puak-puak Pakatan taknak turun ke jalanraya untuk buat tunjuk perasaan ke? Ajak lah sekali budak-budak Mahasewel SMM tu untuk berbaring atas jalan nanti..

Gua yakin, kalau Latheefa 'upah' Ambiga jadi kepala tunjuk perasaan, confirm puak-puak PAS bertakbir sakan..

Riyadh - Wartawan Arab Saudi yang dikehendaki di negara itu atas komen menghina Nabi Muhammad ditahan selepas dihantar pulang dari Malaysia dan akan menghadapi dakwaan hina Islam, lapor media, semalam.

Hamza Kashgari “ditahan sebaik dia tiba di Riyadh malam kelmarin”, lapor akhbar berbahasa Inggeris Arab News. “Sumber berkata Hamza ditemani oleh pihak berkuasa Saudi dalam penerbangannya ke Lapangan Terbang Antarabangsa Raja Khaled di Riyadh,” lapor akhbar itu.

Dia akan “menghadapi dakwaan hina Islam”. Hamza, 23, ditahan di Malaysia minggu lalu selepas melarikan diri dari Arab Saudi ekoran bimbang nyawanya terancam selepas mesej di Twitter mengenai Nabi Muhammad yang ditulisnya mencetuskan kemarahan ramai. - AFP

3 ulasan :

  1. hak asasi manusia kafir,munafik memang berseteru dengan manusia islam.

    BalasPadam
  2. Awat depa nak sibuk sgt? Penulis tu blm tentu bersalah pun. Tp kalu bersalah, pdn muka. Sapa suruh buat. Mudah-mudahan sempat bertaubat. Yg sekor dlm gambar tu bila nak taubat? Silap2 haribulan, Allah beri hidayah dan ampunkan penulis tu. kena pancung, tp bahagia kat akhirat. Yg sekor ni terlupa nak taubat, mampos tak berlagu. Taubatlah Latheefa, sementara sempat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online