BREAKING NEWS

18SX: Gadis berbogel LIVE untuk promosi sabun mandi..


Sebuah perusahaan kosmetik di negara China telah mengadakan promosi produk terbaru dorang dengan kaedah yang amat mengejutkan.

Syarikat yang mengeluarkan produk sabun mandian berbentuk spray tersebut telah mengupah tiga wanita muda untuk tampil bertelanjang bulat dikhalayak ramai untuk mempromosikan sabun tersebut.

Dengan hanya lilitan tuala di kepala, tiga wanita muda berkenaan tanpa rasa malu mempertontonkan tubuh bogel dorang yang diselaputi buih mandian.

Lebih ganas lagi, wanita-wanita muda tersebut menjemput penonton lelaki membantu melumurkan sabun mandian ditubuh mungil mereka.

So.., kat negara ni, tak ada ke syarikat sabun nak tiru promosi macam ni? Gua cadangkan, mungkin boleh ambik Eli Wong untuk jadi model mandian..

Dia kan dah biasa dengan aksi ekstrem macam tu... Model lelaki pulak, boleh ambik Bang Nuar.. Mesti laris giler produk tu nanti.... Hahahahaha...


1 ulasan :

  1. Bang nuar gay mesti suka giler babi punya bila tengok gambar ni. teringat masa tengah balun cinadoll...hehehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online