Gara2 video lucah.., artis wanita melayu ini diugut untuk dicederakan..

Posted by MPP On Sabtu, 18 Februari 2012 4 comments
Tengok cincin tu.., sama tak?

Gara-gara gambar bogel palsunya tersebar di laman sesawang hiburan tempatan, pelakon utama filem Karipap-Karipap Cinta, Noor Melia Aimiellia Zaidi atau Melia, 18, diugut mahu dicederakan.

Melia ketika dihubungi di sini, semalam berkata, gara-gara gambar palsu terbabit, ada antara saudara-maranya mengugut mahu memukulnya sekiranya didapati gambar itu benar dirinya.

“Saya tidak tahu menahu mengenainya sehinggalah pagi tadi (semalam) ada pihak produksi memberitahu mereka tidak dapat mengambil saya berlakon kerana bimbang digam stesen televisyen gara-gara gambar bogel dan klip video selama 30 minit sudah tersebar.

“Kebetulan saya baru habis penggambaran drama Titisan 13 episod untuk RTM, dan sudah tentu kenyataan ada stesen televisyen mahu ‘gam’ saya cukup membimbangkan,” katanya.

Jelas Melia lagi, dia sudah pun menyaksikan gambar terbabit, tetapi tidak dapat melihat klip video dimaksudkan. Malah, gambar terbabit sudah pun ditunjukkan kepada ibu bapanya.

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

mantappp...

Tanpa Nama berkata...

Melia ni elok jadi pelakun lucah, boleh dapat duit banyak, ni telanjang dgn jantan dapat duit ke? artis2 yg taraf sampah memang tahap anjing akhlaknya.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kentut Kat dalam lift pun xdak sapa nak mengaku.. Buat muka bodo je...

Tanpa Nama berkata...

betul3..dh berak sape nk ngaku..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online