BREAKING NEWS

18SXX : Skandal bogel Pegawai Bank Singapura tersebar..


Ini bukan cerita skandal Badrul Amin dengan Zitawani yang berkerja sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin tu.., tapi ini adalah cerita skandal seorang pegawai bank di Singapura..

Nasib baiklah pompuan ni duduk di Singapura, kalau dia menetap di Malaysia, confirm akan diberi "kaunseling" percuma pukul 2 pagi oleh Badrul Amin.

Pompuan yang dimaksudkan merupakan seorang pegawai bank di sebuah bank yang terkenal di Singapura. Di sebalik pekerjaannya itu, beliau juga melakukan freelance modelling secara suka-suka.

Dikatakan, pada suatu hari, beliau telah menghantar laptopnya untuk diservis di sebuah kedai komputer di US.

Malangnya, pengusaha kedai komputer tersebut tidak bersikap jujur dan telah menceroboh ke dalam fail-fail sulit beliau yang telah dipadamkan.

Sebagai habuannya, tersebarlah foto-foto bogel beliau ke merata-rata dunia melalui internet. Di dunia modelling beliau dikenali sebagai BustySingaporean kerana saiz payudaranya yang besar.

Badrul mesti geram punya tengok gambar-gambar nih.. Anwar pun mesti suka.. Hahahahaha...



2 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online