BREAKING NEWS

18SX !!! Artis pakai baju nipis sampai nampak "tuttt'..


Siapa yang tidak kenal dengan Syahrini.., penyanyi kelahiran Indonesia yang popular kerana berduet dengan bekas suami Krisdayanti iaitu Anang..

Walaupun mereka digossipkan dengan hubungan cinta, tapi kedua-duanya masih "malu-malu kucing" dan menafikan gossip tersebut..

Macam biasa, artis dari Indonesia ni kebanyakannya sanggup beraksi 'panas' untuk cepat popular. Tak terkecuali dengan Syahrini apabila sekeping gambarnya beraksi hot dengan pakaian nipis muncul di ruang siber..

Baju nipis yang dipakai oleh artis cun itu ternyata mempertontonkan apa yang tak sepatutnya didedahkan kepada umum.. Berdarah hidung kalau tengok gambar ni beb...

Diharap, jangan ada pula artis di Malaysia meniru aksi-aksi dari seberang ni.. Hari tu dah ada sorang yang sanggup bergambar seksi dalam majalah.. Harap tak ada lah yang bakal menyusul...

Kalau nak popular sekalipun.., biarlah dengan cara lain yee..

5 ulasan :

  1. Mat Kote Bengkok musti stim tgk nih...jab lg ade lee mesyuarat kat Indon nih...hehehe

    BalasPadam
  2. bestnyer............tgk free

    BalasPadam
  3. Jongos juga 'tutt' dia tu.. Teda shape

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online