18SX !!! Artis pakai baju nipis sampai nampak "tuttt'..

Posted by MPP On Khamis, 23 Februari 2012 5 comments

Siapa yang tidak kenal dengan Syahrini.., penyanyi kelahiran Indonesia yang popular kerana berduet dengan bekas suami Krisdayanti iaitu Anang..

Walaupun mereka digossipkan dengan hubungan cinta, tapi kedua-duanya masih "malu-malu kucing" dan menafikan gossip tersebut..

Macam biasa, artis dari Indonesia ni kebanyakannya sanggup beraksi 'panas' untuk cepat popular. Tak terkecuali dengan Syahrini apabila sekeping gambarnya beraksi hot dengan pakaian nipis muncul di ruang siber..

Baju nipis yang dipakai oleh artis cun itu ternyata mempertontonkan apa yang tak sepatutnya didedahkan kepada umum.. Berdarah hidung kalau tengok gambar ni beb...

Diharap, jangan ada pula artis di Malaysia meniru aksi-aksi dari seberang ni.. Hari tu dah ada sorang yang sanggup bergambar seksi dalam majalah.. Harap tak ada lah yang bakal menyusul...

Kalau nak popular sekalipun.., biarlah dengan cara lain yee..

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

Mat Kote Bengkok musti stim tgk nih...jab lg ade lee mesyuarat kat Indon nih...hehehe

YB Raz berkata...

comelnya awek ni

Tanpa Nama berkata...

best nyer

Tanpa Nama berkata...

bestnyer............tgk free

Tanpa Nama berkata...

Jongos juga 'tutt' dia tu.. Teda shape

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online