BREAKING NEWS

Ulamak muda UMNO belasah Mahasewel penjilat Anwar..


Salute pada Ustaz Fathul Bari Mat Jaya!! Beliau langsung tak buyers dalam berikan pendapat pasal kejadian mahasewel-mahasewel penjilat Anwar berdemo depan UPSI 2-3 hari lepas..

Gua setuju dengan Ulamak muda UMNO nih bila dia kata sepatutnya pelajar-pelajar tu semua tak payah nak berdemo kalau setakat nak mansuh AUKU..

Dan berapa ramai manusia terpelajar dalam negara ni lahir dari Universiti yang menggunapakai AUKU didalamnya.. Dulu dorang tak ada masalah pun nak berdemo sampai gaduh dengan Polis..

Dan semua kena ingat.., mahasewel-mahasewel termasuk SMM tu BUKANLAH suara majoriti mahasiswa.. Dorang tu cuma bebudak sewel yang perasan bagus dan langsung tak sedar diri.

Ada 1.5 juta pelajar-pelajar di Universiti di seluruh negara.., tapi kenapa 30 orang je yang sibuk berdemo kononnya mewakili suara mahasiswa?

So.., korang teliti apa yang Ustaz Fathul Bari kata dalam video di bawah ni.. Moga-moga bermanfaat untuk kita semua.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online