BREAKING NEWS

Tiga gadis BERBOGEL demi 'Negara Berkebajikan'...


Tiga gadis cantik ini melakukan tunjuk perasaan tanpa mengenakan baju untuk menunjukkan keprihatinan mereka terhadap golongan miskin di dunia.

Tindakan gadis-gadis tersebut berbogel adalah untuk menarik perhatian pemimpin-pemimpin Forum Ekonomi Dunia di negara tersebut supaya menjaga kebajikan rakyat.

Dengan suhu yang sejuk di bandar yang penuh salji, mereka menanggalkan baju mereka dan cuba memanjat pagar sebelum akhirnya ditahan oleh pegawai keselamatan,

Setelah perjalanan yang rumit untuk tiba di bandar yang dikawal ketat, para aktivis Ukraine tersebut beraksi di pintu masuk ke kompleks di mana Forum Ekonomi Dunia berlangsung setiap tahun.






p/s: Puak-puak Pakatan tak teringin ke nak tiru demo tunjuk nenen tu kat Malaysia ni? PAS kan sokong negara berkebajikan..., samalah dengan para akivis di Ukraine tu.

Teringin jugak nak tengok demo macam tu di Malaysia.. Hehehehe...

2 ulasan :

  1. Politik murahan dari luar negara,puak pakatan yg pompuan tak mau ikut ka? yg terjerit dan terlolong masa Bersih dan kat mahkamah dulu?? Memaluuukan!!

    BalasPadam
  2. Ehemmm....apa nie nak berkait dgn Pakatan dan Pas pulak? Yang puak puak perempuan Umno tue tak nak sebut pulak? Buat salah sikit dah nak bunyi...UMNO tue dah berkali kali buat salah.

    Buka matalah sikit bro!...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online