Rakaman CCTV kemalangan sadis di Melaka...

Posted by MPP On Ahad, 15 Januari 2012 1 comments

Kat bawah ni ada satu rakaman CCTV di Negeri Melaka yang merakamkan kemalangan jalanraya melibatkan sebuah kereta dan 3 motosikal.

Salah seorang mangsa kemalangan patah kaki manakala 2 orang mangsa lagi hanya mengalami kecederaan ringan.

Mengikut pihak Polis Melaka, pemandu kereta ditahan di lokasi kejadian untuk siasatan lanjut

Apa pandangan korang mengenai insiden ni? Bagi gua, patut dikenakan hukuman berat je pada pemandu kereta yang cuai tu.. Mesti dia langgar lampu yang baru bertukar merah sebab nak cepat..

Dan dari pemerhatian gua, pemandu kereta tu macam tak ada inisiatif langsung nak membrek.., nampak sangat dia pecut kereta sebab nak cepat..

Takkan pemandu kereta tu tak tahu yang lampu kuning tu tandanya bersedia untuk berhenti? Memang segaja nak menyusahkan orang lain lah tu..

Apapun, gua ucapkan Tahniah pada pihak Polis Melaka sebab ambik inisiatif untuk buat pemantauan melalui CCTV..

Errr.., tapi kalau ikut Hadi Awang, CCTV bukan tak boleh pakai ke? Kan CCTV tu besi dan tak boleh dijadikan saksi? Hehehehe...

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

inilah kat malaysia.. bila dia bawak kete. moto & basikal kena kasi hormat sama dia.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online