BREAKING NEWS

Alahai Rozita!!!! BOGEL pun tak apa asalkan pakaian ikut tema majlis...


Gua semakin pelik dengan manusia sekarang.., kalau dah salah tu, kan senang kalau mengaku dan minta maaf tanpa cuba nak menegakkan benang basah..

Contohnya kalau ditegur kerana berpakaian seksi, susah sangat ke nak admit dan declare tak akan buat lagi di masa depan?

Kenapalah perlu bersusah payah kata pakaian seksi tu ikut tema majlis atau apa sekalipun..? Nampak sangat kedangkalannya tu beb..


Kalaulah tema majlis boleh 'menghalalkan' pakaian yang dipakai, lepas ni kalau ada tema majlis yang suruh bogel sekalipun, kira ok lah yee..?

Bukan tuan tubuh yang salah.., tema majlis yang nak macam tu... Hahahaha.. BINGAI !!!


Saya mohon maaf jika ada yang tersinggung dengan cara pemakaian saya. Saya hanya mengikut tema pada majlis berkenaan dan tidak berniat ‘mengganggu’ sesiapa.

Saya hanya mengikut trend dan tema diberikan. Janggal pula jika saya hadir di majlis itu dengan berpakaian berbaju kurung. Lagipun, ia majlis hari jadi, bukan kenduri kahwin.

Yang peliknya, kenapa mesti saya yang menjadi sasaran pada hal ramai lagi yang berpakaian sama?.

Memang sukar mahu puaskan hati semua orang. Lagipun, ia hak masing-masing. Saya juga tidak kisah dengan komen dan penerimaan mereka yang tidak puas hati dengan saya.

Saya terima dengan hati terbuka jika mereka mahu memberi nasihat. Namun bila menggelar saya tidak sedar diri, tidak takut tuhan, perasan remaja, ia bukan lagi nasihat.

Tidak ada yang sempurna di muka bumi ini. Lebih baik jaga hal sendiri dan cermin diri dulu sebelum mahu menghukum orang lain. Cukup-cukuplah mengaibkan orang lain. Lagipun, pakaian saya itu bukan untuk disebarkan di Internet. - Rozita Che Wan

5 ulasan :

  1. kenapa tak ikut insan muslimah ,tak bestkan, selamat melakukan dosa.

    BalasPadam
  2. APA PUNYA LOW CLASS LA JANDA BANGANG NI...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  3. mmg x sedar diri kottt..ptt ny jdi cth sesame insan,ne penting kan ikut tren plk..,ape nk jdi agak ny...unur da bnyk,tp ada aty nk pakai ala remaja...x sesuai langsung beb....

    BalasPadam
  4. hebatnyee korang kutuk dia,mengutuk tu tak dpt dosa ke?

    renungkanlah.

    BalasPadam
  5. bukan salah dia,mari kita mulakan pendidikan yang mendidik dari sekarang....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online