BREAKING NEWS

Pari-pari berjaya ditangkap di Mexico.. [VIDEO]


Seorang tukang batu bernama Jose Maldonado, 22 tahun dari Mexico mengakui telah berjaya menangkap Pari-Pari dalam keadaan masih hidup.

“Ketika melihat pari-pari itu, saya sedang memetik jambu. Awalnya saya beranggapan itu adalah kunang-kunang. Saya terus menangkapnya sebelum makhluk itu sempat terbang.

Dan ia memang ternyata adalah pari-pari,” katanya.

Tapi sayangnya, pari-pari yang Jose tangkap itu telah mati seketika kemudian dan dia memasukkannya didalam botol untuk dibawa pulang.


Masih belum jelas bagaimana pari-pari berukuran dua sentimeter berwarna merah dan emas ini mati. Namun, pari-pari itu kini telah menjadi tarikan ratusan orang.

Teruja dengan penemuan pari-pari tersebut, pengunjung yang mahu menyaksikannya sendiri terpaksa membayar USD 1,60 untuk melihatnya.



p/s: Serupa 'Tinkerbell' dalam cerita PeterPan je gua tengok 'pari-pari' tu... Macam manalah penduduk kat situ boleh percaya itu adalah Pari-Pari?

Bodoh jugak la penduduk kat situ ye.. Sama bodoh dengan rakyat Malaysia yang percaya janji 16 September Anwar.. Hahahahaha...

1 ulasan :

  1. Pari pari dengan Paria Paria sama bodoh mempercayai al- Liwat ....

    16 September masih on la...tahun 2090 nanti...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online