BREAKING NEWS

Nur Amalina.. Pelajar cemerlang, belum tentu boleh jadi pelajar solehah..


Gua memang tak berkenan langsung bila tengok aksi seksi pelajar cemerlang Malaysia di UK yang dimuatkan dalam Fesbuknya.

Dulu, dia ni adalah merupakan pelajar yang buat kita bangga.. Bayangkanlah.., bukan senang beb nak dapat 17A1 dalam result SPM macam yang Nur Amalina buat tu.

Hanya dengan usaha yang tekun dan doa ibu bapa saja yang mampu hasilkan keputusan sedemikian.

Baru-baru ni, kita disajikan dengan berita pelajar melayu di Ireland berkahwin sesama lelaki. Hari ni, kita terpaksa pulak tengok aksi seksi pelajar wanita melayu di UK.

Gua tak tahu lah gambar tu palsu atau gambar ori, harap tuan punya badan boleh jelaskan semua kekeliruan yang timbul.

Andai kata gambar tu betul, gua suka sangat nak tahu pasal apa dia boleh jadi macam tu? Kan sebelum ni elok je pemakaian dia masa di Malaysia. Takkan kena culture shock kot di UK tu dik oii?

Kalau setakat buang tudung bila di UK tu.., itu kira ok lagi sebab di Malaysia sendiri ramai wanita yang still tak tahu hukum dedahkan aurat dorang.

Tapi bab yang berpeluk dengan Mat Saleh tu yang gua tak boleh blah.. Duduk di negeri Mat Saleh, bukan wajib kena peluk dorang dik oii..


Apapun, gua still harap Nur Amalina sedar tentang amanah yang mak bapak dia sandarkan. Sesungguhnya maruah mak bapak tu lagi penting daripada kengkawan Mat Saleh tu..

Dan semua peristiwa ni membuatkan gua faham satu perkara.. Pelajar yang cemerlang belum tentu boleh menjadi pelajar yang solehah.

Semoga Amalina mampu mengatasi semua dugaan yang diberikan.

10 ulasan :

  1. Tu yang payah. Di oversea, anak melayu kita peluk Mat Saleh. Tapi di negara sendiri anak melayu kita peluk si Negro lah pulak.. Rasanya wajib bagi kita Umat Lelaki Melayu yang berkemampuan berjihad berpoligami. Dengan cara ini dapat kita selamatkan mereka dari kancah maksiat...

    BalasPadam
  2. Gua setuju banget dengan cadang tu.. Memang sangat bernas!! Hehehehehe..

    BalasPadam
  3. Nak rasa tidoq kat sofa mlm ni ke bang oii...?


    hehehe...

    BalasPadam
  4. Wohaa.. tiap-tiap malam gua tido di sofa sambil tengok cerita Ombak Rindu... Hehehehe...

    BalasPadam
  5. Setidak tidaknya...dia tak lah bodoh macam mahasewel UPSI yang buat demo bodoh Ikut ajaran Aljubs...demo sambil berliwat serta cuba melakukan Liwat gang ramai ramai dengan tidur atas Jalan Raya secara public...eeeeeee geliiiiii....

    Dia Amelina nak peluk mat Salleh sambil tangan dia mencari Alat reproduksi manusia...itu dia azab sendirilah...

    Aku rasa UK bukan tempat yg sesuai lagi untuk pelajar kita... Mungkin Mesir , New Zealand atau Rusia...tempat baik untuk belajar...

    BalasPadam
  6. real ke gambo nih, harap2 salah org la..

    hmm..pelik, apasal si pompuan pulak rela bukak tudung? kenapa tak si mamat omputeh tu jer pakai songkok & baju melayu?

    mohon linkkan blog ambo, tima kasih!

    reversebaikpunya.blogspot.com

    BalasPadam
  7. sukati dia ler..tapi tetek dia besar gak hahaha..nuar mesti berahi kalau tengok hahahaha.

    BalasPadam
  8. dulu muka kampungan..now..wow wee junior juice dah...bra saja la tu yang besar...;P

    BalasPadam
  9. aku rasa disebabkan Amalina ni la ramai yg nak kecoh2...tapi ada kita fikir yg bukan mcm bijak pandai mcm amalina ni?melambak la sekarang...bukan setakat di oversea...di dalam Malaysia pun ada...jangan pejam2 mata la...dah terang lagi bersuluh...Malaysia pun dah nak jadi mcm barat dah...

    BalasPadam
  10. Xpela...kita pakat doakan amalina ni supaya terbuka hatinya perbetul cara hidup. Sekurang2nya dia begitu x menyusahkan org...yg ada tu...dhlah blajar x berapa, berpolitik je lebih. Nasihat xnk dgr, g baring tgh jln, g berdemo minta kebebasan yg dia sndiri pon x tau apekebenda...lg kesian!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online