BREAKING NEWS

Muslimat Menyanyi? Itulah suara Bidadari Syorga - Ostat Boby...


Gua terpaksa mengurut dada bila baca komen-komen dalam video Muslimat PAS yang meroyan terkinja-kinja macam monyet di tempat parking Mahkamah hari tu..

Bukannya sebab gua tak boleh terima kenyataan bahawa Muslimat tu memang gatal 'anu', tetapi gua tak boleh tahan gelak bila lembu-lembu PAS tuduh Umno jadi dalang disebalik kejadian tu..

Kononnya, Umno upah pompuan-pompuan tu supaya menari terkinja-kinja sambil melalak menyanyi bagi memburukkan imej PAS..

Kononnya Umno yang upah 2-3 orang kat situ supaya terhegeh-hegeh bersalam dengan lelaki bukan muhrim sambil melompat-lompat bila Anwar dibebaskan..

Ni semua perkara baru bagi gua beb.. Kalau betullah Umno buat semua kerja propaganda tu, memang brilliant sungguh Umno.

Kenapa gua kata brilliant? Sebab video Muslimat PAS yang terkinja-kinja macam monyet tu dah memalukan seluruh Ahli PAS di dalam negara.

Ramai dikalangan ahli PAS sendiri yang tengah maki hamun perangai bodoh muslimat dorang..

Gua sekarang ni tengah tunggu komen dari 2 orang je dalam PAS tu.. Yang sorang sudah pasti Pok Aziz Alaihissalam.., dan sorang lagi of course lah Ostad Boby..

Korang agak, berani tak mangkuk 2 tu kutuk tindakan Muslimat PAS? Silap haribulan.., akan keluar fatwa kata suara Muslimat adalah suara BIDADARI SYORGA.. Mampusss... Hahahahaha...


6 ulasan :

  1. yg buruk semua org umno....diorg ingat diorg baik sgt kot

    BalasPadam
  2. puak2 musibat tu dah gian tu sebab jadi cam tu...kenapa tak ajak bapok tua nok azwan join sekali...macam haram...anak sapa la...

    BalasPadam
  3. Dulu masa saya belajar di UM (1985) ada kes pelajar muslimat pas di bawa ke hospital sebab masukkan bateri dalam kemaluan.

    BalasPadam
  4. Salam MPP,

    Gua pun naik panaz bila baca komen2 tu. Naik takut plak bila alim ulamak kita skang ni dah lain mcm. Dah akhir zaman kot...Susah2 kan apa kata suruh jer PM ngaku semua ni slh UMNO smpi bumi ni berputar pun slh UMNO....huh!!!!

    Hangin gua der....

    BalasPadam
  5. mu sapo nok judge sek kito? demo sumo dah ado tekek ke surgo. mung pahang ke dok?

    lol!!!!!!!!!!!!!

    =D

    BalasPadam
  6. takkan takda yg baik pung org2 dan kerajaan umno selama 54 th memerentah wei...org2 pkr pas dapig hati mata telinga letak mane

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online