BREAKING NEWS

GEMPAR!!!! Cubaan BUNUH Wan Azizah di P.Pinang sebentar tadi..


Ada cubaan untuk "bunuh" Wan Azizah semasa berceramah di Cherok To'Kun sebentar tadi dengan menggunakan suntikan beracun.. Kononnyaa lahh...

Tapi yang malang ialah Fayad, pembantu peribadi Anwar Ibrahim apabila dia terkena "suntikan beracun" tersebut semasa mengiringi Wan Azizah.

Sekarang ni Fayad ada di wad kecemasan Hospital Seberang Jaya.. Berita lanjut akan gua muatkan besok pagi pukul 8..

Bagi gua.., ini adalah satu usaha terdesak Anwar dan Pakatan untuk tarik simpati rakyat.. Korang ingat lagi pasal racun Arsenik? Ingat lagi pasal suntikan HIV?

Sekarang ni ada 'suntikan beracun' lah pulakkk.. Macam keling betul lah Anwar ni kann...

7 ulasan :

  1. Dengar2 pengawal peribadi ni meninggal dunia,
    jika benar, sedekahkanlah Al Fatihah untuk beliau

    BalasPadam
  2. suntikan beracun dari jarum besar memang wan azizah dah kena sejak berpuluh tahun, antara yang terhasil ialah ahli parlimen lembah pantai sekarang ini. mungkin bila dah jadi ikan kering sekarang ni, suntikan beracun itu ditujukan ke arah lain, malang sungguh fayad yang menjadi sasaran.

    BalasPadam
  3. mati hidup balik pun aku tak percaya cerita sebegini ! pengawal kena suntik morfin semasa berjalan mengikuti Azizah keatas pentas ?? dan sekarang dalam wad ?? kah kah kah ...

    ni drama Tamil ke Drama kantonis ?

    hanya orang bodoh dan bahalul percaya cerita sebegini , kalau masuk pertandingan raja lawak pun belum tentu layak pemilihan , sanggat tak lojik ..mengarut!

    pada saya , ini hanyalah gimik anwar dan PKR untuk menarik simpati ramai,jadikan pengawal peribadi sebagai korban,nak korbankan azizah tak sanggup ..korbankan Saifudin terasa sayang , korbankan Nurul tak berani , last2 jadikan pengawal sebagai modal!

    BalasPadam
  4. kat malaysia ni penembak tepat pun ada, tak yah nak bubuh racun, tembak sahaja lagi cepat mampuih. apa pun aku mohon agar semua rakyat malaysia yang beragama agar menunaikan solat hajat dan bacaan yasin dan mohon agar allah menurunkan bala dan petaka kepada setiap penfitnah dan fitnah yang timbul ini.

    BalasPadam
  5. Agak-agak berapa inci jarum tu?

    BalasPadam
  6. INI SEMUA KONSPIRASI YANG NYATA OLEH ANWAR SEKELUARGA..SO JANGAN TERTIPU!

    BalasPadam
  7. Cakap biar berakal jgn cakap mengikut nafsu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online