BREAKING NEWS

Cubaan Anwar untuk menipu Tuhan di Pmtg Pauh..


Orang ramai mendirikan solat hajat bersama Ketua Umum Parti PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di dataran Kompleks An-Nahdhoh, Penanti, Bukit Mertajam pagi tadi bagi mendoakan kesejahteraan anak-anak pelajar di kawasan Parlimen Permatang Pauh yang baru memasuki ke sekolah awal bulan ini.

Solat hajat yang diimamkan oleh pengerusi kompleks tersebut, Ustaz Mutalib Maarof bermula jam 8.30 pagi turut dihadiri beberapa kepimpinan PKR negeri dan keluarganya.

Selesai solat hajat Anwar Ibrahim diserbu oleh orang ramai untuk bertanya khabar, berpeluk, bersalaman sambil menasihatinya agar bersabar dengan dugaan yang bakal ditempuh.

Pihak UtaraNews difahamkan, ramai pemerhati politik di P.Pinang melihat kehadiran Anwar ke majlis solat hajat ini hanyalah untuk meraih publisiti serta menumpang populariti Madrasah An-Nahdhoh.

Madrasah ini memang terkenal dikawasan utara dan sentiasa dikunjungi oleh pelbagai lapisan rakyat tanpa mengira parti bagi mendengar kuliah agama pada setiap pagi Sabtu.

Seorang jemaah yang ditemui oleh UtaraNews tidak menolak kehadiran Anwar ke majlis solat Hajat ini bagi menunjukkan kepada masyarakat kononnya rakyat Permatang Pauh menyokong beliau didalam kes liwatnya.

Walhal, ramai yang tak menyedari solat hajat yang dilakukan itu bukan untuk kepentingan politik mana-mana pihak.- UtaraNews



p/s: Apalah Anwar nih.. Dalam solat Hajat pun still nak menipu lagi ke? Makin kronik nampaknya Papa Izzah ni kann.. Bukan takat rakyat je dia tipu, Tuhan pun dia nak kelentong sekali..

8 ulasan :

  1. Habisss pak pak lebai ditipu nya...siaan pak pak lebai.

    BalasPadam
  2. jadi taida masalah tulang belakang. Rukuk n sujud cantik. Dr Hoogland silap diagnose ker?

    BalasPadam
  3. Takpelah sekurang2nya diaorg tu kenal gak sejadah. Tak macam kamu sokong membabi buta. Asal dapat atap zink sekeping ... pangkah.
    P/S~ cuba2 lah sembahyang sebelum kamu disembahyangkan.....O:-)

    BalasPadam
  4. tak turun padang salah trn pun salah umno je betul

    BalasPadam
  5. bersyukur ler dgn keadaan sekarang,cuba sedar org melayu...hanya umno memperjuangkan hak org melayu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buktikn law umno mmperjuangkn org melayu..fikirkan..semakin dekat ari nak mengundi semakin banyakla umno taburkan wang ringgit n sgale2 nye..jgn mcm itu kawan..cuba kita beri mereka(PR) peluang sepenggal tok memerintah..mustahil negara akn muflis krn dlm pembangkang ramai yang orgnye berkelulusan tinggi..fikirkanla

      Padam
  6. sedar ler org melayu,hanya umno parti org melayu

    BalasPadam
  7. mu ni bodo sengoti. dah lama umno tipu melayu, tak sedar lagi..parti saja melsyu, jiwa pemimpin umno bukan melayu tulin la..aptah lg nak kt jiwa islam. tarak punya....ini umno islam pun mesti mau ikut dia br dia kata betul..sory deh.segala jenis kejahatan ada dlm umno.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online