BREAKING NEWS

Artis cun buat Tarian Tiang (Tarian GHAIRAH) di Pusat Hiburan?


Tadi gua terbaca dalam satu laman gossip pasal sorang artis cun yang raikan kelahirannya dengan cara unik.. Kalau setakat potong kek dan menyanyi, itu biasa beb..

Tapi yang luar biasanya ialah artis ni dikatakan dah buat tarian seksi ala-ala tarian tiang yang famous tu..

Wohaa.., ini adalah kejayaan yang hebat beb.. Artis melayu Malaysia dah semakin advance dan makin pandai buat kejutan.. Tahniah!!!

Cerita yang kami terima, Tasha Shilla yang baru pulang dari Perth, Australia ketika itu sedang asyik dengan parti meraikan hari lahir beliau yang ke 25.

Yang juga kebetulan jatuh pada 25 Januari setiap tahun. Itu fakta kecil, menurut saksi kami Tasha Shilla bukan setakat hadir untuk meraikan hari lahir seperti orang lain, beliau turut menari ala pole dancing di’pusat hiburan tersebut tanpa menghiraukan hadirin.

Kami cuba menghubungi Tasha Shilla pagi ini untuk mendapatkan pengesahan tentang gossip liar ini, namun beliau memberikan alasan terlalu sibuk menjalani pengambaran untuk menjawab sebarang soalan kami. - RotiKaya

Kalau betullah gossip terbaru ni, Tahniah juga lah untuk kerajaan Pakatan dan Khalid gagap sebab perkenalkan Tarian Tiang di Selangor..

Now everybody can do 'pole dance'.. Huhuhuhu...

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online