BREAKING NEWS

Terkejut Guan Eng dapat hadiah tahi.., Lelaki Cina ini terjatuh dalam lubang Najis.

Lelaki malang itu keluar dari lubang najis setelah 2 hari terperangkap..

Seorang lelaki China bernasib baik apabila masih hidup selepas dia terperangkap selama dua hari di dalam sebuah lubang najis sebelum diselamatkan baru-baru ini, lapor sebuah akhbar semalam.

Lelaki itu tergelincir jatuh ke dalam lubang najis tersebut namun dia diselamatkan oleh satu pasukan penyelamat setelah seorang pejalan kaki mendengar jeritan meminta tolong daripada si mangsa.

Anggota-anggota bomba menyelamatkan mangsa dengan menggunakan tangga dan perkara pertama yang dilakukan lelaki itu ialah berlari ke sebuah kolam bagi membersihkan tubuhnya.

Keluarga lelaki yang berasal dari Wuyuan di wilayah pendalaman China itu telah membuat laporan polis mengenai kehilangan mangsa. - Agensi


p/s: Guan Eng kira bernasib baik lagi dapat hadiah kek replika tahi.. Cuba bayangkan kalau rakyat Penang humbankan Ah Beng tu ke dalam lubang jamban macam si lelaki cina tu.., lagi suwey nasib dia beb.. Hahahahaha...

3 ulasan :

  1. Cina DAP tahi dibontok main lap aje....yaaak!!!!!!kotor punya bangsa.

    BalasPadam
  2. bukan setakat LGE,tapi sekali dengan melayu yang lupa daratan sekali.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online