BREAKING NEWS

Nurul Izzah CABAR Shahrizat lawan..


Hebat sungguh anak Papa ni.. Hari ni dia dah cabar Ketua Wanita UMNO supaya jangan lari dari bertanding di Lembah Pantai..

Katanya, kalau Shahrizat betul-betul berani.., sila berdepan dengannya one by one di kawasan tu pada PRU 13 nanti..

Bagi gua, Nurul Izzah ni bukan apa.., dia cuma kurang kasih sayang je akibat ditinggalkan Papa nya yang sibuk berpolitik.. Nak harapkan kasih sayang mak.., pun 2x5 jugak dengan Papa nya berpolitik 24 jam..

Sebab itu lah dia meroyan sakan cabar Shahrizat.. Mungkin itulah cara dia nak dapatkan perhatian dan juga kasih sayang yang hilang..

Lagi satu, bila sebut pasal Lembah Pantai.., gua heran juga sebab nama Nurul Izzah dah disenaraikan untuk bertanding di Permatang Pauh..

Jadi sapa yang lari sebenarnya ni? Lagipun, bukan Nurul Izzah tak tau yang masyarakat di Lembah Pantai hanya tunggu masa saja di PRU nanti untuk tumbangkan dia..

Nurul Izzah dah memang terkenal sebagai Ahli Parlimen yang makan gaji buta sebab langsung tak turun kawasan.. Samalah dengan Papa dia di Permatang Pauh..

So..., macam biasalah.. Seluruh negara dah tau pasal perangai anak beranak family Anwar ni.. Gua mengaku yang dorang tu memang kuat.. Kuat kencing dan kuat kelentong !!!

3 ulasan :

  1. kesian betul dgn x-kampus tronoh aku ni. sibuk2 ds najib urus dan majukn negara, ada juga masa utk sama2 dgn rakyat tgok bola. tp papa dia ni, sibuk2 pi dlm dan luar ngara burukn malaysia, tk kan takdak masa utk anak perempuan dia ni? tapi masa utk anak perempuan org lain dari ngara lain ada pulak kan? kesian...kesian...

    sabar jerlah kau my pren

    BalasPadam
  2. aku cabar lu buat dedahan sape sebenarnya empunya duit kat bank zionis.....

    cakap mcm burit takder bulu...

    BalasPadam
  3. Apa yang betina belaan DAP ni buat utk kepentingan rakyat di kawasan dia?

    Kalau Shahrizat tu ada jugalah jasa dia pada wanita2 kt Msia nih.

    X paham lah aku, mcm mana pengundi kawasan dia leh kena tipu hidup2 dgn betina ni.

    adakah kerana pengundi2 di kawasan dia ni dah hidup senang semasa di bawah pemerintahan Umno, maka mereka sangka kalau duk bawah perlindungan betina ni leh hidup senang juga?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online