BREAKING NEWS

Nizar CONFIRMKAN Anwar akan masuk penjara selepas 9 januari..


Menjelang tarikh 9 Januari ni, bukan saja penyokong-penyokong kerajaan yang tak percayakan Anwar boleh terlepas dari disumbat balik dalam Sg Buloh, tapi pemimpin-pemimpin pembangkang pun sama beb..

Dah terang-terang kes Anwar tu tak memihak pada dia.. Bersumpah pun tidak, saksi alibi pun takdak.., macam mana nak menang?

Korang nak tahu, Nizar Jamaluddin sendiri pun tak percaya Anwar boleh bebas beb.. Ini bukan gua saja-saja reka, tapi Nizar sendiri yang cakap.

Dalam satu ucapan dia di Majlis Hi-Tea,jentera Halwa di Dun Kamunting 2-3 hari lepas, Nizar kata Anwar mesti akan masuk balik ke penjara..

Satu ialah sebab Mahkamah kita tak telus katanya, yang kedua sebab Hakim adalah hakim kerajaan. So.., Anwar tak berpeluang bebas..

Itu Nizar yang cakap, tapi kalau dia tak cakap pun orang semua dah tau perangai pembangkang.. Dorang tu sengaja cari alasan untuk tutup kesalahan Anwar bila masuk penjara balik..

Apapun, Nizar mungkin nak jadi orang pertama ucap selamat kembali ke Sg Buloh buat Anwar!!

2 ulasan :

  1. biarlah hakim yg tentukan. kedalam ke, bebas ke Allah maha mengetahui. kita istiqomah jelah!!!

    BalasPadam
  2. DALAM PENJARA AL-JUBURI INI BOLEH MENGADAKAN KENDURI PARA GAY. dENGAN WAKTU LAPANG YANG TIDAK TERBATAS, BERBAHAGIALAH AL-JUBURI HENDAKNYA HINGGA KE-ANAK CUCU BARU. BOLEHKE GAY DAPAT ANAK IKUT PINTU BELAKANG?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online