BREAKING NEWS

Hasan Ali berjaya buat Nik Aziz alami tekanan mental...


Hassan Ali menyatakan rasa tak kisahnya samada dia terpilih atau tidak terpilih sebagai calon pada PRU-13 kelak..

Segala apa yang dilakukan selama ini bukannya demi untuk mendapatkan pengiktirafan Pesuruhjaya Selangor atau hatta Presiden Pas sekalipun. Segalanya dibuat demi Allah semata-mata.

Dia tak perduli samada DAP suka padanya atau tidak dan samada PKR suka padanya atau tidak yang pentingnya dia akan sentiasa memperjuangkan kedaulatan raja-raja, hak istimewa orang melayu dan keistimewaan agama Islam di negara ini.

Daripada kenyataan Hassan Ali, ternyata memang benar sebagaimana komen Nakhaie tadi dalam Berita TV3. Hassan Ali terbukti seorang yang mempunyai prinsip.

Nakhaie juga mendakwa PAS telah mengorbankan prinsipnya demi mahu mendapatkan sokongan daripada non-muslim di Malaysia.

PAS sebenarnya berada di dalam dilema apabila bekerjasama dengan DAP dan juga PKR, kata Nakhaie lagi.

Gua rasa, kesediaan Hasan Ali untuk perjuangkan dan sanggup bekerjasama didalam tiga isu dengan Perdana Menteri akan menyebabkan beliau dianggap sebagai duri dalam daging kepada PAS.

Hasan Ali juga sanggup berkerjasama dengan UMNO jika beliau dijemput untuk melakukan atau menyumbang sesuatu bagi menangani isu tersebut.

Isu tersebut ialah.., Mendaulatkan kedudukan raja-raja.., Mempertahankan hak istimewa orang melayu dan Menentang usaha berbagai pihak yang mahu memurtadkan orang Melayu.

Tahniah Hasan Ali.. Kenyataan anda pastinya telah berjaya membuat semua penganut PAS terutamanya Nik Aziz mengalami tekanan mental.

Khalid Samad pula mesti tengah kena sawan khinzir sambil berbuih mulut di Shah Alam selepas menonton Buletin Utama tadi.. Bravo Hasan Ali!!!

6 ulasan :

  1. ..dengan meninggalkan PAS demi manjaga prinsip perjuangannya, Dr Hassan akan dilihat lebih berwibawa dan hebat kerana berjaya tidak membiarkan dirinya dilihat sebagai BARUA kepada DAP kapir harbi. Dia dilihat lebih berwibawa berbanding pucuk pimpinan PAS sendiri yg mengamalkan sikap 'lidak biawak' dan lari dari prinsip perjuangan asal.

    BalasPadam
  2. puak2 ni boikot TV aliran perdana....mana dia dengar citer2 gini....kalau lawan bola baru tengok...hehehe

    BalasPadam
  3. Bagus juga apabila PRU12 yang merubah lanskap politik telah membogel parti PAS yang sebenar. Maka terbuka mata rakyat melayu Islam yang selama ini percaya PAS berjuanglan Islam. Sekarang dalam tempoh tak sampai 4 tahun dari PRU 12 perkahwinan "tak sah" telah menunjukkan bagaimana PAS dilacur secukup-cukupnya oleh kumpulan kapir dan munafik. PAS telah melacurkan Islam untuk "menumpang" berkuasa sebagai pemerintah...lihat2 & fikir2 lah wahai rakyat Islam Malaysia

    BalasPadam
  4. masuk UMNO Dato Hassan Ali, org yg berprinsip beginilah yg dicari2 utk perjuangan bangsa dan agama..

    BalasPadam
  5. perjuangan untuk memartabatkan islam akan mendapat berkat dari ALLAH TAALA...bukan dari PAS SESAT...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  6. Perghh!!! kenyataan hassan ali adalah manifestasi dari kemelut tekanan yang diterimanya dari pucuk pimpinan pas yang telah lama dibeli dan dikeldaikan oleh DAP. Syabas Dr. Hassan, tuan adalah wira sejati melayu selangor.
    Kalau puak2 PAS tak sedor lagi tak tau nak cakap apa... pi berak, dan makan najis anda kembali, mungkin itu boleh mengembalikan kewarasan anda.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online