BREAKING NEWS

GEMPAR !!! Wakil DAP berkhutbah atas mimbar di Perak.


Melampau beb!! Ni pasal apa pulak dibenarkan seorang wakil DAP yang menentang pemerintahan Islam di Malaysia serta pernah menghina Sultan di Perak berkhutbah?

Dah tak ada manusia Islam lain ke di Perak tu sampaikan wakil DAP ni juga yang diangkat ke atas mimbar masjid?

Dah buta agaknya puak-puak PAS ni semua? Kalau pemimpin politik yang jadi proksi pada kafir pun dibenarkan kuasai masjid, alamat hancurlah institusi Islam dalam negara.

Bodoh punya puak-puak lobai PAS!!!!

5 ulasan :

  1. Kat Masjid Changkat Ibol ni...

    BalasPadam
  2. memang si malaun nizar ni terkenal sudah lebih DAPig berbanding PAShit..ader sesiapa pernah tengok dia bagi ceramah dalam ceramah DAPig???.. melayu2 yang tak pernah tengok..dipersilakan tengok...perhatikan tingkah laku dia mengeji dan mengutuk orang melayu sendiri dengan mengunakan bahasa cina mandarin di hadapan cina DAPig.. sekarang PAShit yang bangang teramat..bagi pulak dia berkhutbah pula..

    BalasPadam
  3. astafilullah ada jgk JWK masjid yg bersetuju melantik (si Nizar derhaka)org yang mempratikkan amalan kristian untuk berkhutubah diatas mimbar masjid tu....minta2 jauh daripada berlaku di tempat aku...

    BalasPadam
  4. Nizar lilin memang perangai dia suka menunjuk nunjuk...rumah orang kenduri kawen pun dia buat ceramah politik....sebenar nya RAMAI orang yang boleh buat kerja2 berkaitan dgn agama..tapi Nizar ni bijak mainkan semtimen agama..lalu orang pun terpengaruh lalu percaya dia hidup2 !!!

    BalasPadam
  5. bukan PAShit tapi PASberg.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online