BREAKING NEWS

Bebaskan Anwar 901 : Polis tangkap 11 orang AMK.


Jumlah tangkapan terhadap kempen Bebaskan Anwar 901 hari ini meningkat kepada 11 orang, kebanyakan Angkatan Muda KEADILAN (AMK), kata Ahli Parlimen Tanah Merah, Amran Abdul Ghani.

Beliau berkata, tangkapan itu termasuk Ketua AMK Kelantan kini yang kini ditahan di balai polis Kuala Krai bersama tiga ahli lain manakala tujuh lagi dilokap di balai Tanah Merah.

Bercakap kepada Keadilan Daily, Amran yang kini berada di balai polis Tanah Merah, berkata penahanan itu dibuat kerana mereka mengedar risalah bertema ‘Bebaskan Anwar 901′.

Polis memaklumkan, risalah bertemakan ‘Bebaskan Anwar 901′ tidak boleh diedar kerana ia bertentangan dengan Akta Mesin Cetak.


p/s : Tahniah kepada Pihak Polis.. Tangkap nate beruk tu semua dan sumbat masuk lokap.. Asyik nak menyusahkan negara je kerja dorang..

4 ulasan :

  1. inilah petanda betapa teruk dan jijiknya permainan Anwar , kenapa ketika kes masuk mahkamah tak demo ?

    ketika mahkamah menunaikan apa saja kehendak anwar , tangguh dan tangguh puluhan kali ..entah apa2 anwar lakukan , kenapa sia2kan peluang yang ada utk bela diri ?

    ketika kes dah dipenghujung, cuma menunggu keputusan mahkamah , setelah berdebat ratusan hari dengan segala peguambela dan pendakwa , kenapa buat demo haram lagi ? untuk apa ?

    kenapa tak tunggu saja hari penenetuan ???

    ajaran mana mereka dapat biadab sebegini ? apa tujuan ?

    semoga laknat ditimpakan keatas
    sekalian mereka yang terlibat dalam perbuatan ini , laknat atas penganjur gerakan bebaskan anwar , laknat atas penganjur 901 , laknat atas mereka siang dan malam walau dimana mereka berada ...

    BalasPadam
  2. Kah kah kah..anwar dan pencacai2 dia dah takut. Senario ini betul2 telah membuktikan bahawa anwar dan pencacai dia tahu bahawa depa akan kalah..jadi sengaja nk cetus huru hara. Camne nak menang ooooi kalau tak tampilkan saksi alibi, tak sumpah bla bla bla...sendiri mau ingatla. Bebas 901 ini menjadi bukti bahawa pencacai anwar sendiri tak yakin dgn anwar dan peguambela dia. Kalau yakin, for sure depa tak buat tindakan terdesak camtu.. Memang celaka puak2 dajjal tu..

    BalasPadam
  3. Anuar dah goyang, sampai nak guna rakyat.

    BalasPadam
  4. 'Belalai' dia punya pasal.., SATU MALAYSIA dia mahu kasi susah..!

    Tak giler ker namanya ni..?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online