BREAKING NEWS

Anwar gelabah.., Datuk Yusof "belasah" pihak Pembela..


Penggulungan kes Liwat II Anwar telahpun berakhir untuk hari ini. Gua diberitahu, tarikh bagi penggulungan kes akan disambung pada 15 Disember 2011, jam 9:30 pagi.

Hari ini menyaksikan Anwar amat tak berpuas hati dengan prestasi pihak peguamnya. Anwar beberapa kali dilihat berbincang mengenai hujah peguamnya yang mudah dipatahkan oleh pihak pendakwaraya.

Didalam keterangan yang diberi oleh Najwan Hakimi misalnya, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden telah berjaya menimbulkan keraguan terhadap Najwan.

Katanya, keterangan Najwan bahawa apabila Saiful diketahui bekerja dengan Anwar dan Najwan Hilmi telah menghantar email kepada Anwar untuk memberi amaran kepada Anwar, adalah bersifat menipu dan meragukan.

Datuk Yusof juga berjaya menonjolkan Dr Osman sebagai seorang saksi yang tak boleh dipercayai dan tak berkredibiliti.

Percanggahan fakta didalam keterangan Dr Osman, langsung tak selari dengan kenyataan yang dibuat oleh Saiful. Malah, Dr Osman juga didakwa menokok tambah laporan perubatan mangsa.

Yang paling menarik ialah hujahan Datuk Yusof mengenai keterangan Dr Thomas Hoogland. Bukti CCTV digunakan bagi membuktikan Anwar langsung tidak sakit belakang dan mampu membongkokkan badannya.

Selain itu, kali terakhir Anwar membuat pemeriksaan tulang belakang adalah pada tahun 2005.

Yang menjadi persoalan, jika benar Anwar menghidap sakit belakang kronik, mengapa beliau tak membuat pemeriksaan lanjut secara konsisten untuk kesakitan tulang belakangnya tersebut?

Oleh itu, tak munasabah jika Dr Hoogland membuat kenyataan bahawa Anwar tak mampu meliwat berdasarkan sakit tulang belakang yang dihadapinya sejak beberapa tahun dahulu.

Tahniah Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden!!! Gua salute sama lu Datuk!!!

2 ulasan :

  1. saya seratus kali percaya bahawa memang anwar yang bersalah !

    suka sama suka ? siapa yang memulakan godaan ? bukankah anwar !

    sepatutnya sebagai orang tua , anwar membimbing Saiful , tunjuk jalan yang baik , didikan dan nasihat yang baik , tapi apa dibuat anwar ? ajak saiful main bontot !
    macam ni ke perangai seorang tua yang baik ?

    BalasPadam
  2. Apa yan ghendak dirisaukan. Kan dah ade duit berbilion untuk enjoy the life..MP yang buat statement di parlimen. Bukankah beliau telah membawa pakar dari antaro dunia..kemudian bawa pulak pakar tulang belakang pulak...saiful bawa sapa??? dia hanya menadah tangan kepada ilahi untuk ditunjukkan kebenaran. Lihat baetapa hebatnya nya hamba yang berdoa mohon kebenaran..tak kuar satu sen pun untuk meminta doa..anwar bawa semua yang handal-handal belaka. ALLAH MAHA MENGETAHUI AKAN HAMBANYA..KEMBALI KE JALAN YANG BENAR..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online