BREAKING NEWS

Anwar akan bersumpah Mubahalah tak meliwat??


Khabarnya, sebagai strategi akhir bagi mendapat simpati rakyat, Anwar sedang menyusun agenda untuk bersumpah di dalam masjid, bagi kononnya membuktikan dia tidak bersalah.

Anwar sedang mengumpul nama senarai alim ulama’ yang dijangka akan hadir di acara SUMPAH KERAMAT bahawa anu Anwar tidak pernah hadir secara paksa atau rela di dalam dubur Saiful.

Korang percaya ke Anwar nak bersumpah? Kalau tanya gua, jawapannya ialah tak ada yang mustahil bagi manusia bernama Anwar beb..

4 ulasan :

  1. Bagus juga bersumpah...kalo kena penjara..maknanya memang dia di makan sumpahnya sendiri...dan terbukti benar...

    BalasPadam
  2. anwar ibrahim adalah sesumpah! apa-apa pun tidak mustahil!

    BalasPadam
  3. sumpah kamu dah tak laku dah...kalau awal2 dulu, confirm ramai akan jadi penyokong kamu. sekarang dah nak jatuh hukum baru terhegeh nak sumpah?
    kalau aku la, aku serta merta buat apa yg perlu utk membuktikan aku tak bersalah demi menjaga maruah diri dan keluarga. kamu pulak? tunggu 3 tahun baru nak buat? baru dapat hidayah ke? jadi bila nak bertaubat?

    BalasPadam
  4. citer mu dah jadi bahan tatapan...ramai yg berdosa kerana mengumpat, memfitnah dan mencerca kamu....dah terlambat utk bersumpah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online