BREAKING NEWS

Ku Li ada keyakinan tinggi terhadap UMNO.


Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah hari ini menyatakan keyakinan tinggi terhadap UMNO dan akan terus bersama parti Melayu terbesar itu.

Katanya, sejak dahulu lagi parti tersebut berdiri atas gabungan idea dalam kalangan rakyat pelbagai lapisan yang membuatkannya bertahan sehingga kini.

“Kalau saya benar-benar hendak keluar UMNO, saya sudah cakap awal-awal. Buat apa mahu buang masa?

“Saya masih ada keyakinan tinggi terhadap UMNO tetapi saya bersama pertubuhan bukan kerajaan (NGO) iaitu Angkatan Amanah Merdeka (Amanah) kerana tiada ruang bersuara dalam UMNO,” katanya pada sidang akhbar di kediamannya di Jalan Langgak Golf di sini, hari ini.

Kenyataan Tengku Razaleigh itu, sekali gus menjawab segala spekulasi yang kononnya beliau akan keluar UMNO seperti dakwaan beberapa blog sebelum ini.

Kata beliau, Amanah yang mendapat kelulusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) dua minggu lalu akan merancang program dan menggerakkan pertubuhan itu secara aktif.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online