BREAKING NEWS

Bantuan RM 100 untuk pelajar sekolah BUKAN duit tokey JUDI...


Alhamdulillah.., nampaknya kerajaan dah mula agihkan pemberian bantuan sebanyak RM 100 kepada pelajar-pelajar sekolah seperti yang dijanjikan oleh Perdana Menteri dalam Bajet 2012..

Gua suka nak ingatkan kepada ibu bapa yang pro pembangkang tu.., jangan ingat ini duit HARAM pulak yee.. Kerajaan BN bukan macam kerajaan negeri DAP di Penang yang tak tahu halal/haram..

So..., kalau tak suka tu sila duduk diam-diam dalam rumah je lah.. Bagi yang ibu bapa pro pembangkang yang dah terambil tu.., pulangkan saja pada pihak sekolah..

Buat ibu bapa yang pendirian atas pagar.., ambik je lah peruntukan ni kerana anda memang berhak.. Jangan dengar sangat dakyah DAP dan pembangkang tu semua..

Dorang tak apa lahhh... Dorang semua tu dah kaya raya...

Jadi.., bagi sesapa yang dah terima bantuan ni.., jangan lupa panjatkan rasa syukur dan juga berterima kasih kepada Allah swt kerana kita ada kerajaan yang prihatin..

Kalau nak harap Bung Nuar.., sampai ke tua pun tak mampu nak rasa apa-apa.. Asyik kena kelentong je lah memanjanggg...

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online