BREAKING NEWS

WARNING!!!! Cikgu Mala akan saman PapaGomo dan GAP..


Alahai Cikgu Mala... Kenapa sampai nak saman blogger ni cikgu? Apa yang blogger dua orang tu dah buat sampai cikgu nak saman dorang?

Kalau si PapaGomo tu.., gua tahulah dia agak "nakal" sikit dalam bab-bab pompuan cantik ni.. Sebab tu lah Gomo asyik dendam kat Anwar pasal dapat Chinadoll cun..

Tapi cikgu Mala kena tau yang Gomo tu pun jenis yang anak yang patuh pada suruhan ibubapa dan hormat pada orang tua (kecuali pemimpin pembangkang lahh)..

Dan untuk makluman Cikgu Mala.., si GAP tu pun budak yang baik sebenarnya.. "Ketayap" tak pernah lekang dari kepala sampaikan dia tidur pun pakai ketayap jugak.. Percayalahh...

So..., takkan lah Cikgu Mala masih terasa hati pasal kena "belasah" di PRK Tenang hari tu sampaikan Cikgu Mala berdendam pada anak muda yang berwawasan seperti Gomo dengan GAP?

Kita ni sebagai orang Islam.., tak baik menyimpan dendam.. Yang sudah tu sudah lahhh.. Sedangkan Nabi pun ampunkan umat, inikan pulak kita sebagai umatnya..

Takkan Nik Aziz tak ajar pasal keburukan berdendam ni didalam PAS wahai Cikgu Mala? Oppsss.., gua lupa... Nik Aziz pun still berdendam kat UMNO kann.. Jadi tak heranlah kalau Cikgu Mala pun sama...

Bak kata pepatah.., kalau Tok Guru kencing berdiri.., anak murid dah tentu kencing berlari... ye tak?


p/s: Mesti huduh banget kalau pompuan kencing berlari kannn... Hahahahaha....

8 ulasan :

  1. Iaaaa mmg huduh bangettt....

    BalasPadam
  2. Ia juga satu pengajaran kepada puak PAS bahawa segala perbuatan jahat mereka di dunia ini akan diadili oleh Allah s.w.t di akhirat kelak !!

    BalasPadam
  3. dia marah aku panggil Mala KFC ke?

    BalasPadam
  4. lepas ni, semua murid yang diajar oleh suami si mala ni boleh saman kat dia jugak sebab ambik mc nak tolong isteri dia berkempen..hehehe

    BalasPadam
  5. ha ha ha kesian mala KFC ni...lawak lawak...

    BalasPadam
  6. Gomo.., agaknya lah kot.. Sah lu tak boleh lintas Pekan Labis dah.. Hahahaha...

    BalasPadam
  7. ha..tu lah kau GOMO..yang kau panggil Mala KFC buat apa ?..panggilah Mala ayam goreng ke atau Mala ayam masak kicap ke ? heehee

    BalasPadam
  8. Aiiiik...Cikgu Mala meroyan tak habis-habis...siap koo Gomo..!!! tapi Cikgu Mala kali ni Xyah laa suh laki menipu kata Cuti Sakit nak beranak plak sebab nak ulang alik gi Court dan Balai Polis sebab nak saman Papa Gomo..!!! Hahahahaaa...ko ni Cikgu...laki bini giler Meroyan tak habis-habis...!!!! Hahahahahaaaaa...!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online