BREAKING NEWS

Wanita ini mahir melukis guna PUTING payudara..


Gua pernah dengar seni lukisan daripada hidung, bibir, siku, tumit kaki serta lukisan lelaki pakai anu.., tapi tak pernah pulak gua tahu ada lukisan yang dihasilkan daripada puting payudara?

Sememangnya gua tabik sama kreativiti wanita yang bernama Kira Ayn Varszegi ni. Walaupun pelik sikit, tapi memang cantik hasil lukisan dia beb..

Gua tak tahu lah kenapa dia lebih suka menggunakan putingnya sebagai berus daripada menggunakan berus asli.. Mungkin dengan cara tu, lukisan dia lebih mahal kot?

Apapun, tahniahlah dekat minah ni yang berani menggunakan "aset" berharganya sebagai alatan untuk melukis..

Jom kita tengok karya-karya yang terhasil dari "aset" minah saleh ni...





4 ulasan :

  1. Ada 'orang' tu pun pandai lukis gak.. Lukis guna 'anu' nye.. Tapi tang buat garis, garis nye 'bengkok' je.. Aku pun tak tau nape..

    BalasPadam
  2. hahaha....tak melecit ke bro..bior bebeno Bro..!

    BalasPadam
  3. Ok lah tu, dapat juga rasa syok...steem

    BalasPadam
  4. Kalau dia jadi pelukisnya, gua sanggup jadi kertasnya....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online