BREAKING NEWS

Video rakaman Solat Jenazah Ghadaffi dan anaknya sebelum dikebumikan..


Satu rakaman video amatur yang menggunakan handset telah pun beredar di laman Youtube serta disiarkan dalam television Dubai, Al Alaan.

Dalam sedutan rakaman tersebut juga kelihatan 4 orang yang menyembahyangkan jenazah Gadaffi, Mutassim anaknya dan Abu Bakar Younis.

Orang-orang yg menyembahyangkan itu diyakini adalah Khaled Tantoush, ustaz pribadi kepada Gadaffi, juga dua pupu Gadaffi, Mansour Dhao Ibrahim dan Ahmed Ibrahim.

Setelah selesai disembahyangkan.., tidak kelihatan pula kemana jenazah itu dibawa. Hanya dimaklumkan ianya dibawa ke gurun dan pihak terbabit dikatakan bersumpah janji untuk merahsiakan tempat sebenar jenazah-jenazah itu dimakamkan.

1 ulasan :

  1. Subhanallah....yang lain tu hanya berdiri sibuk nak ambil gambar je ke? Mengaku diri Islam konon tp salah kah kalau bersama sembahyang jenazah tu....buruk perangai

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online