BREAKING NEWS

TERKINI !!! Anwar dibogelkan dalam Mahkamah?


Cakap-cakap diluar Mahkamah sekarang ni hanyalah mengenai kenapa Anwar mintak perbicaraan tertutup? Dan dikalangan wartawan, rasa tak puas hati dorang memang jelas nampak di muka masing-masing..

Ramai yang kata, Anwar akan "dibogelkan" bagi menunjukkan kesan parut pada Tuan Hakim. Dan ada pulak yang buat spekulasi bahawa Anwar tak mau ramai tau mengenai "kecederaan" sebenar dia..

Tadi.., peguambela Anwar Ibrahim telah memohon Mahkamah mengadakan sesi keterangan tertutup. Semua wartawan diarahkan keluar dari kamar perbicaraan.

Yang menariknya.., Kak Jijah pun kena halau dari kamar Mahkamah. Ishhh..., apalah Anwar ni kannn..., takkanlah bini sendiri pun dihalaunya..

Jelas lah Anwar Ibrahim tu jenis yang tak telus dan takut dengan kebenaran.. Mesti dia ada sembunyikan apa-apa yang boleh meng"kantoi"kan dia..

Kalau betullah Anwar "dibogelkan" dalam Mahkamah, maka betul la Dr Thomas tu didatangkan khas untuk mengesahkan yang Anwar tak mampu melakukan hubungan seks akibat sakit tulang belakang..

Kalau dah tak boleh lakukan hubungan seksual, maknanya dalam tabiee ke.., luar tabiee ke.., semuanya tak valid lahh.. Itu yang Anwar cuba buktikan kot?

Tapi.., mana datangnya air mani Anwar dalam buntut si Sepul hari tu? Takkan Najib dan Rosmah pulak sendiri yang sumbat kot? Jeng..jeng...jenggg.....

The Truth Is Inside Mahkamah... Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online