BREAKING NEWS

Sesungguhnya..., DAP itu lebih mulia dari MCA..


Gua tersangatlah herannya bila dengar Idris Ahmad, Pengarah Tarbiah Pas Malaysia menerangkan bahawa MCA tu lebih kurang ajar berbanding DAP.

Kata Pak deris ni.., DAP masih menghormati hak Kelantan atau PAS untuk melaksanakan hudud. Ini berbeza katanya berbanding MCA yang mengugut UMNO untuk keluar dari BN jika Hudud dilaksanakan.

Takkan lah lebai kangkong ni tak tau yang DAP pun sama jugak ugut nak keluar Pakatan dan letak semua jawatan kalau PAS nak buat Hudud.

Pasal tu lah tersentap telor Pok Nik dan jugak Hadi bila kena warning macam tu dengan Guan Eng dan DAP..

So.., apa kejadahnya Idris Ahmad menyeru ahli-ahli PAS menerangkan sikap kurang ajar MCA tu kepada masyarakat Melayu? Yang DAP punya kurang ajar nak simpan kat mana? Dalam serban dan ketayap Nik Aziz ke?

Apalah malang puak-puak PAS ada lebai-lebai kangkung macam Idris Ahmad ni..

1 ulasan :

  1. Lebai mangkok hayon ni memang pembelit besar, hampir sebesar si DS omegay tu. Inilah dia bentuk alimun akhir zaman, lidah mereka lebih jahat dari orang jahil.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online