BREAKING NEWS

Pakatan mintak BUKTI anak VVIP suka ramas nenen..



2-3 hari lepas, blogger-blogger lembu Pakatan bukan main suka lagi mainkan isu anak VVIP di Penang ni yang kantoi buat gangguan seksual terhadap rakan sekelasnya..

Dorang suka banget disebabkan dorang ingat anak VVIP tu adalah anak pemimpin UMNO/BN. Tapi bila terdedah yang anak VVIP tu adalah anak khalifah pujaan dorang.., apalagi nak dikato beb..., meroyan tak berlagu lah jawabnya...

Yang lawaknya.., sekarang ni dorang cuba pulak nak backup khalifah pujaan dorang tu dengan sebarkan gambar anak pemimpin bersama teman tapi mesranya.. Kononnya, anak pemimpin UMNO/BN lagi teruk dari anak khalifah Lim dorang...

Hahahaha... Hoi blogger-blogger lembu Pakatan !!! Itu je yang mampu korang buat ke baii??? Rugi Husam dan Anwar bayar berjuta-juta untuk akal lembu korang...

Dah tu..., ada pulak blogger bangang Pakatan mintak bukti untuk sahkan anak khalifah tu ramas nenen classmate dia.. Tak ke bangang namanya tu beb...? Sejak bila pulak lembu-lembu tu percaya pada bukti?


Hadi Awang pun kata video Anwar tu sebagai "BESI".., inikan pulak kalau kita bagi bukti bergambar pada dorang...

Sekarang ni satu Malaya dah tahu VVIP tu siapa.., dan juga gambar anak dia serta gambar yang dipercayai mangsa nenennya diraba tersebut..

So..,nak tunggu apa lagi.., blogger Pakatan pergilah tanya khalifah pujaan dorang tu sama ada betul atau tak cerita yang sedang panas tersebar tu... Takkan tak berani kot?

VVIP tu dah kena heart attack dan sekarang ni mangsa ramas nenen tu pun dikawal ketat supaya tak di interview oleh media dan juga orang awam..

Inilah bukti kukuh bahawa skandal ramas nenen ni memang bukan cobaaann... Kalau nak mintak bukti video.., pergilah mintak sendiri kat anak khalifah tu sendiri.., mana tau dia ada simpan bukti 3gp.. Hahahaha....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online