BREAKING NEWS

GEMPAR !!! Marcus belajar MERAMAS NENEN dari Uncle Anwar...


Ini betul-betul panas beb.. Korang tahu tak kat mana anak khalifah yang buat gangguan seksual tu belajar teknik-teknik meramas nenen?

Jangan terkejut kalau dikatakan yang dia belajar dari Anwar beb.. Korang tak percaya??? Kalau tak percaya.., baca apa kenyataan kat bawah ni yeee....

Memang SAH Anwar dah membawa pengaruh buruk kepada generasi muda negara.. Gua harap VVIP tu jangan bagi lagi anak dia rapat dengan Anwar.. Bukan apa.., takut-takut dia belajar meliwat pulak lepas nih...

Dalam perbicaraan yang lalu.., doktor keempat dari Hospital Kuala Lumpur pernah memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa berlaku penetrasi dalam kejadian liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dr Razuin Rahimi yang merupakan saksi pendakwaan ke-23 berkata, dia menerima panggilan dari pihak hospital ketika berada di rumahnya pada kira-kira 3.30 petang 26 Jun 2008, mengenai seorang mangsa yang mendakwa telah diliwat oleh seorang ahli politik berprofil tinggi.

Katanya. dia minta kakitangan tersebut supaya memberitahu pengadu membuat laporan polis terlebih dahulu.

Saksi itu memberitahu mahkamah bahawa yang dia memaklumkan kepada pegawai atasannya Dr Siew Sheue Feng, mengenai perkara itu dan Siew memintanya datang ke hospital.

Dia tiba di pusat krisis HKL dan menemui Saiful dan mengambil maklumat mengenainya.
Bahan pelincir

Dr Razuin berkata, Saiful mendakwa berlaku penetrasi di duburnya dan bahan pelincir digunakan.

Saiful juga, katanya, mendakwa Anwar Ibrahim turut meramas dadanya. Dr Razuin kata Saiful juga memberitahu yang dia diminta melakukan seks oral tetapi dia menolaknya.

2 ulasan :

  1. ai dengan laki pun ramas tetek gak hehehe.. demm ini anuar man

    BalasPadam
  2. ajar liwat tak kot tapi anak guan eng kena liwat memang sah lah hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online