BREAKING NEWS

MalaysiaKini ada gambar mangsa ramas nenen yang sebenar..

Mungkinkah ini mangsa kerakusan tangan anak khalifah Lim?


Wohaaa... Bukan main suka lagi blogger dan pencacai pembangkang bila dorang kononnya berjaya buktikan gambar mangsa ramas nenen tu adalah palsu.. Dah macam menang PRU saja dorang punya seronok beb..

Itu lah bodohnya puak-puak pembangkang ni.. Dorang langsung tak boleh fikir ke..? Takkanlah kita nak letak gambar sebenar mangsa kerakusan anak Guan Eng tu? Keselamatan mangsa kita kena jaga jugak beb..

Dan yang paling bodoh dalam cerita ni, sudah tentulah portal penipu nombor satu pembangkang iaitu MalaysiaKini.. Wartawan dia si Susan Loone tu punyalah bangga tulis yang gambar tu adalah bukan gambar mangsa..

Menurut apa yang dia tulis, dia dah tunjukkan gambar mangsa kepada pihak sekolah tetapi dorang nafikan ia adalah gambar si mangsa yang terlibat..

Blogger Helen Ang dah ulas pasal ni dah dedahkan keKANTOIan Susan Loone dan juga MalaysiaKini...


Soo..., Susan Loone secara tak sengaja telah membuktikan bahawa insiden ramas tetek tu ADALAH BENAR dan mangsa kezaliman anak Guan Eng tu sedang belajar di sekolah Heng Ee!!

Sekarang ni siapa yang bijak main persepsi??? Dan korang nampak tak kebangangan pencacai Pakatan nak spin isu...

Korang tengok macam mana dorang nak cuba tutup isu ni dengan mainkan isu gambar palsu.., sedangkan kes tu memang ada dan maklumat detail telah dibocorkan oleh PEMIMPIN KANAN DAP sendiri kepada bloggers Penang..

Kenapa pemimpin besar DAP dedahkan maklumat TOP SECRET Guan Eng ni pada bloggers? Sebabnya.., di Penang ni sudah wujud kumpulan besar dalam DAP sendiri untuk menjatuhkan Kepala Regim dari Melaka tu sebelum PRU13 nanti..

Sebab tu gua berani kata Guan Eng confirm akan tumbang lepas ni... Isu rasuah RM 200K ni cuma hanya pembuka selera beb..., menu utamanya ada banyak lagi yang akan muncul...

Kita tengok nanti sama ada Guan Eng mampu bertahan atau tak... Hahahahahahaha.....



p/s 1: Nanti gua akan uploadkan video Hadi Awang backup baekkk punya Guan Eng... sadis beb.. Hahahaha


p/s 2: Gua nak ikut Dr MiM dinner dengan Susan Loone malam ni.. Hari tu dorang makan tak ajak gua... Huhuhuhu....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online