BREAKING NEWS

18SXX : Israel jadi syurga GAY di Timur Tengah.. Patutlah Anwar suka...


Hak-hak Lesbian dan gay di Israel dianggap yang termaju dan berkembang di Timur Tengah. Berbeza dengan negara timur tengah lainnya, Israel mengiktiraf kaum minoriti ini.

Komoniti gay dan lesbian dari Iran, Arab Saudi, Kuwait, Iraq, dan negara sekitar datang untuk bercuti di Israel. Jika di negara asal mereka, mereka harus berpasangan dengan sembunyi-sembunyi, di Israel, para gay dan lesbian dapat memegang tangan pasangan mereka tanpa rasa was. Mereka bebas berpelukan dan mencium pasangan mereka tanpa rasa khuatir.

Israel memang Oasis bagi gay dan lesbian di timur tengah. Walaupun akhir-akhir ini Lebanon dan Turki mula bersaing untuk menarik pelancung gay dan lesbian dari timur tengah.

Salah satu gerakan terbaru adalah pasangan gay dan lesbian dibenarkan mengambil anak dan melakukan inseminasi buatan. Israel juga mengiktiraf pernikahan sesama jenis.
Pasangan gay dan lesbian di Israel bebas berpelesran ditaman dan pantai.

61 peratus penduduk Israel menyokong pernikahan sesama jenis.

Di Israel, Jordan, Turki, Iraq, dan Cyprus, homoseksual antara 2 orang dewasa adalah DIBENARKAN. Israel merupakan negara pertama di Asia Barat yang mengeluarkan peraturan anti-diskriminasi untuk gay dan lesbian.









1 ulasan :

  1. Ini lah ugama yang selari dengan Anuwar iaitu Kaballah. Kerohanian Yahudi sambil tu membedal juga.

    Jangan nak ubah Islam dari dalam ikut selera. Pergilah ke ugama yang dah ada pun acuan yang di kehendaki.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online