BREAKING NEWS

Jangan kata MELIWAT.., nak berlutut pun Anwar tak mampu..


Gua berpendapat.., karier politik Anwar dah hampir ke penghujungnya bila dia terdesak nak buktikan dia tak mampu melakukan hubungan seks akibat sakit tulang belakang..

Kalau inilah cara Anwar nak lepaskan diri dia dari tuduhan meliwat.., semua penyokong Pakatan patut rasa malu pasal berketuakan seorang penipu besar macam Anwar tu..

Kita semua patut faham.., kes sekarang ialah kes liwat yang melibatkan bukti DNA.. Dan pihak pendakwaraya berjaya buktikan yang DNA tu adalah milik Anwar..

Tambah pulak DNA tu dijumpai berada didalam buntut si Sepul.. Malah sebelum ni Karpal jugak pernah kata Sepul dan Anwar melakukan aksi luar tabie tu secara suka sama suka..

So apa kaitannya dengan sakit tulang belakang?

Patutnya Anwar dan lawyer dia berusaha nafikan semua yang diatas dan bawak saksi ALIBI yang boleh buktikan Anwar tak bersama Sepul pada hari kejadian.., tapi kenapa Anwar tak bawa?

Sekarang ni Anwar nak rakyat Malaysia percaya yang dia tu tak boleh mengadakan hubungan seks sebab sakit belakang? Macam tu je modal Anwar nak suruh Hakim percaya kat dia?

SAH lah sebelah kaki Anwar dan berada didalam penjara Sg Buloh beb.. Dan bagi gua.., hanya manusia bangang saja percaya cakap Anwar yang kononnya sakit tulang belakang tu...

Persoalan sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim "boleh melakukannya" terhadap pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan, tinggal misteri, apabila Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membenarkan permohonan pihak pembelaan supaya prosiding itu didengar secara tertutup selama kira-kira 10 minit, dalam perbicaraan kes liwat Anwar hari ini.

Bagaimanapun, dari keterangan pakar bedah ortopedik Belanda dan pakar sakit belakang, Dr Thomas Hoogland sejak pagi tadi, pihak pembelaan telah menegaskan bahawa secara logik ataupun fizikal, aksi sedemikian tidak mampu dilakukan.

Galeri awam mahkamah telah dikosongkan sebelum Hoogland memberi keterangan selama 10 minit, dan selepas itu prosiding hari ini tamat, dan akan disambung pagi esok.

Malah, Presiden PKR dan isteri Anwar, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, beredar dari galeri itu selepas polis mengarahkan ia dikosongkan.

Saiful juga telah memberikan keterangan secara tertutup mengenai dakwaan tersebut apabila dia menjadi saksi pendakwa tahun lepas.

Hoogland, 66, yang melakukan pembedahan ke atas Anwar pada September 2004 dan memeriksanya sekali lagi pada bulan lepas, berkata Anwar mengalami masalah untuk melutut dan tidak boleh melakukan aktiviti yang lasak.

3 ulasan :

  1. Ada banyak cara untuk DSAI untuk melepaskan diri, dia boleh mengaku SHIAH, jangan pelik pada SHIAH Muta'ah ( ZINA )halal, Liwat pun Halal.
    Jangan pelik Pemuda ABIM ramai peminat SHIAH.
    Ada kemungkinan....
    Sampai sekarang Video Sexnya dikatakan palsu, besi dsb.
    Dalam SHIAH semunya mungkin, apa susah TAQIAH je...

    BalasPadam
  2. anwar ni berlagak pandai tapi last last bodoh juga yang orang nampak.

    BalasPadam
  3. Boleh Tak doktor melacap Anuar di dalam mahkamah untuk membuktikan kotey dah mati

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online