BREAKING NEWS

Ini dia wajah saksi MISTERI Anwar Ibrahim..


Dua tiga hari lepas, kita diberitahu akan ada sorang saksi MISTERI yang akan bagi keterangan di Mahkamah dan digembar gemburkan bakal jadi "pemusnah" kepada kredibiliti Saiful..

Rupanya, saksi MISTERI Anwar ialah sorang staff kerajaan Pakatan di Negeri Selangor.

Kononnya mamat tu tinggal di sebelah bilik Saiful semasa di UNITEN dan selalu makan bersama, menghadiri kuliah sama, dan melakukan aktiviti sukan bersama dengan Saiful.

Dia juga mengaku bahawa Saiful benci sesangat pada Anwar dan terkejut bila dapat tahu yang Saiful berkerja sebagai Pegawai Khas Anwar selepas menamatkan pelajaran.

Saksi Anwar yang bernama Mohd Najwan Halimi tu juga memberitahu Mahkamah bahawa dia pernah menulis email amaran kepada Anwar supaya berhati-hati dengan Saiful, tapi tak diendahkan oleh Anwar..

Persoalan pertama yang timbul dalam kepala hotak gua ialah.., kenapa baru sekarang si Najwan Halimi ni muncul?

Kenapa dia tak dedahkan kononnya perangai buruk Saiful masa mula-mula kes Anwar ni timbul? Kenapa dia diamkan diri walaupun dia rapat dengan Pakatan Rakyat dengan berkerja sebagai staff ekonomi Selangor?

Nampak sangat saksi ni adalah bidan terjun dalam kes Anwar.. Lagipun, saksi Anwar ni memang tak mampu nak jawab soalan-soalan dari pihak pembela sendiri bila ditanya pasal aktiviti Saiful di kampus..

Gua yakin.., saksi MISTERI Anwar ni pun akan kantoi jugak akhirnya macam yang jadi pada Dr McDonald dari Australia hari tu..

Kalau korang tak percaya, kita tunggulah nanti yee...



Baca transkrip kes Anwar DISINI..

4 ulasan :

  1. sapa awek kat belakang tu..comel je hahaha

    BalasPadam
  2. penyedap dia la agaknya....perangau macam kerbai.....Oops silap! perangai macam kerbau...sama la dengan boss dia...kaki betina juga la tu...

    BalasPadam
  3. jambu gak mamat ni....auuuu....minah tu pun ok gak...dua2 pun boleh...hahahaha

    BalasPadam
  4. jambu juge aweks2 dlm pic..
    ada no tel???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online