BREAKING NEWS

HOT !!! Wardina kata artis TIADA ILMU dalam bab Hudud..


Apa yang gua nampak.., antara artis yang komen pasal Hudud didalam keratan akhbar diatas tu ialah Datuk Aziz Sattar.., Enot.., Ayu Raudah.., Cat Farish.., Alif Satar dan jugak Heliza AF..

Dan kalau ikut saranan "ustazah glamour" kita didalam Fesbuk dia tu.., ini bermakna semua artis yang ditemuramah tu "TIADA ILMU" lah yee.. Kesian kat Datuk Aziz Sattar kannnn..

Agaknya.., "Ustazah glamour" kita tu terkilan sebab wartawan akhbar tak mintak pendapat dia kot?


Just my 2 cent... Hahahahaha...

9 ulasan :

  1. memang artis kita kurang ilmu agama...

    bab ni sapa pun tak bleh nak pertikai sebab ada ka hukum hudud jalankan hukum sula???

    ni la hudud dari artis yg pandai makan banyak sampai gemuk iaitu enot...

    otak macam lembu la sial ni...

    zina hukumnya sebat kalau ke2nya belum kawin tapi rejam sampai mati kalau dah bernikah dan berzina dgn bukan pasangannya...

    to enot yg bengap tu...

    lain kali study dulu ok...
    lagi sekali ko buat lawak juri raja lawak muka ko confirm akan kena ludah oleh peminat sndri...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Bodoh la komen dekat atas ni masalah sekarang ni kalau pezina tu seorg islam tapi isteri org seorg lagi kristian suami orang...kalau nak jatuhkan hukuman x kan si isteri org tu kena rejam sampai mati sebab dia islam dan si suami org yg beragama kristian tu hanya didenda@penjara...bodoh la tok guru kau ni,,,kalau kira anwar dah lama kena berapa org dah dia layan x kira laki@pompuan kalau kau ingat shamsidar tahrin isteri azmin ali anwar punya scandal...ni x lain x bukan sebab ketandusan modal pru 13

    BalasPadam
  3. Hey wardina, kau ingat kau dah bagus sangat,kau pun tak betul,kau ingat wali slipar tu betul sangat,kau blh belah mamak tongkang.kau berhenti shj dari TV3,kami semua dah meluat tengok muka kau yg terlalu banyak perasan.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum, setuju dgn Puan Wardina. Artis2 yg serba JAHIL ni tak payah le ditanya pasal benda2 yg diorang tak IMANI. Jauh disudut hati mereka mintak simpang yg kerajaan tak laksanakan hudud dlm mesia sbb mcmmane nak minum arak lagi lepas ni(tak semua artis). Susah le nak berzina, geli-geli, commolot(tak semua artis). Kalau ye pun nak jual majalah, tanyalah artis2 ni psl rama2 ke, burung terbang ke, ayam golek ke baru la diorang boleh jawab. Aku pun takde ilmu tentang hudud, tapi aku bersetuju dgn hudud.

    BalasPadam
  5. betul dh la apa yg kak wardina ckp.klu becakap tentang benda yg kita xtau, kt akan nampak bodoh..lagi la klu sal agama, bkn ja nmpak bodoh bedosa lagi..berat 2..look here, tuan pnya blog n kak wardina haters..cb bc betul2 komen kak wardina, she said "KITA xdak ilmu" mksudnya dia pn xlayak nk ckp sal hudud,so dia bkn nk ckp dia lg hebat dt artis lain. rsnya apa yg dia ckp 2 tuk kebaiakn rakan2 dia jugak..tgk apa jd kt kak enot..sian dia, ramai gila lam fb ckp dia bodoh n plg penting menentang hukum allah blh gugur shahadah..

    BalasPadam
  6. ini out of topic skt...
    untuk mereka2 yg memandang isu hudud ni sbgaai isu politik...klu korg nk benci PAS sbb politik ok tp korang XBOLEH menolak hudud sbb ni hukum allah. cuba la amik tau dulu sal hudud ni..klu korg x suka nk dengar dr mulut org pas, ok dengar dr mulut org Umno YANG BERILMU. ni ada link tuk korng
    http://dnobiz.com/santai/penjelasan-hudud-hudud-qisas-atau-qishash-qadzaf-tadzir-rejam-video/

    penjelasan adalah dr utz Fathul Bari, ulama umno.penjelasan ni mgkin agak ringkas but then it's a gud start. klu rs malas tuk paham sal hudud, then tlg la, tlg la, tlg la sgt2 jgn bg apa2 komen pn sal isu bekaitan hudud.sbb becakap dlm keadaan yg x phm pas2 menolak plak...berat 2..blh gugur syahadah.

    BalasPadam
  7. Betul jg kata wardina, kalau takdak cukup ilmu jgn bercakap mengenainya, soal lakunan atau mutu nyanyian boleh la tanya artis, bab agama jgn cuba2 cakap. Istilah jahil dah tak relevan dah dalam dunia yg ada pen, ada buku ada cikgu. Salah cakap boleh terkeluar dari akidah. Lebih baik diam dan bercakap soal lain yg tak boleh rosakkan akidah walaupun cakap itu dikategori berdosa dan haram. Wartawan pegi interview berpuluh org, yg sedap pemerintah dengar, yg tu lah yg akan dimuatkan dlm media. Saya jg pernah ditanya, tp jwpan sy x hipokrit, so hampehh la nak tgk masuk paper.

    BalasPadam
  8. Bab agama biarlah yg arif tentangnya bercakap, kalau anda org bukan Islam boleh la bercakap apa saja, tp kalau anda org Islam, tp tak pernah jejak kota mekah atau al-azhar tak payah la susah nak berhujah. Elok2 ada aga, sudahnya Islam pun tak, agama lain pun tak ikut..maka kita jadi org yg takdak agama kerana cakap kita yg melucutkan akidah kita sendiri tanpa kita ketahui dan sememang kita tak tau pun.

    BalasPadam
  9. ostazah tak payah29 Mac 2012 12:16 PTG

    rasa2 nye si wardina dah dpt wahyu dr nabi nik ajis gamak nye....tu sbb selamba rock je si ustazah glamour tu dok hentam diorg nu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online