BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Ikan Duyung ditemui semasa BANJIR di Thailand...


Hari ini, penduduk Thailand di kejutkan dengan penemuan "seekor" Mermaid ataupun Ikan Duyung sewaktu mereka berhempas pulas menghadapi banjir besar yang melanda negara berkenaan.

"Haiwan" lagenda tersebut dipercayai dihanyutkan oleh arus dari laut dan terdampar ditengah-tengah bandaraya Bangkok akibat keletihan berenang melawan arus yang deras.

Bagaimanapun, kemunculannya yang hanya seketika telah meninggalkan misteri kepada penduduk-penduduk bertuah yang sempat menyaksikan "keajaiban" alam tersebut..

Nasib baiklah ada yang sempat mengambil gambar "Ikan duyung" terbabit sewaktu "ia" timbul untuk mengambil nafas diatas sebuah batu..

Ternyata Ikan Duyung@Mermaid memang benar-benar wujud di dunia.. Gambar di Thailand ini menjadi bukti tentang mitos yang sering diperkatakan di seluruh dunia ini.

Banjir besar di Thailand rupa-rupanya terselindung hikmah disebaliknya.. Saksikanlahhh...

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online