BREAKING NEWS

Cara untuk lajukan BERUKBAND korang....


Gua dah lama pakai Selkom Berukband ni.. Memang hampeh beb.. Tapi gua tak ada pilihan sebab kat tempat gua hanya menatang ni je yang boleh dipakai...

Meksis dan PeWan langsung tak boleh masuk..., apatah lagi Dijik...

So..., ada lah member gua cadangkan buat macam gambar diatas tu untuk lajukan Berukband gua yang memang ternyata tak laju langsung..

Memang lahabau betul member gua tu.. Agaknya dia nak gua masuk ICU kot kalau jatuh dari bumbung rumah gua ni.. Dah la gua ni spesis gayat..

Apapun.., sepatutnya syarikat-syarikat pembekal tu wajib meningkatkan mutu sistem dan pemancar dorang...

Duit rakyat dorang nak.., tapi service dorang memang macam haram... Memang banyak bagi masalah untuk blogger fisabilillah macam gua ni..

Lepas ni kalau BN kalah di PRU 13 sebab gua lambat update blog.., jangan salahkan gua yee... Salahkan lah Selkom Berukband gua yang macam lahanat ni...


p/s: Gua dengar Gomo sampai nak berhenti menulis pasal isu Berukband yang amat lembab di negara ni... Dah lah bill kena bayar sendiri... 

6 ulasan :

  1. hahahahahahahaha....
    lawak...lawak....

    memang ginilah si haramjadah berukben kompeni duk layan pembeli berukben dia....

    BalasPadam
  2. Bila org buat menara pemancar, ramai yg demo dan bangkang. Line nak clear dan laju tapi pemancar tak boleh buat...habis guano?

    BalasPadam
  3. Betul la bro...memang haprak servis diaorang, kutip duit nak on time, lewat je terus kena blok...line asyik putus je...apa kelas...?

    BalasPadam
  4. Mmg lawak...bwahahaha.....goling2 dah ni....susah2 pindah rumah ler....hahahaha

    BalasPadam
  5. Mimie.., gua nak pindah ke Cyberjaya boleh tak? Hahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online