BREAKING NEWS

BONGKAR !!! Pelajar KUIS dan UKM diimport berdemo di UIAM..


Rupa-rupanya 500 orang yang berdemo di perkarangan masjid UIAM petang tadi adalah budak-budak Kolej Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) dan Universiti kebangsaan Malaysia (UKM) yang diimport oleh AMK PKR..

Nampaknya budak-budak UIAM sendiri tak teringin nak sokong Aziz Bari tapi bebudak luar pulak yang cuba nak sibuk..


Korang tengok gambar mamat ni..., cuba bandingkan dia dengan mamat diatas tu yang jadi dalang utama kekecohan di UPM dulu..

Sahabat gua blogger Angin Perubahan mengesahkan bahawa mamat dalam gambar tu ialah pelajar dari KUIS..


Mamat ni adalah kawan baik kepada Sam KETOT.. Dialah antara kepala penunjuk perasaan di UIAM siang tadi...


Ada hati berlakon konon-kononnya nak jadi pelajar UIAM.. Dah tu.., siap pegang banner kutuk UIAM pulak... Macam bangkai!!!


Dan mamat dalam gambar ni pulak disahkan oleh blogger MyMassa bahawa adalah bekas pelajar UKM.. Nama kaldai tu ialah Hilman Idham yang cuba nak tunjuk terer dan menyibuk di UIAM..

Dah tak ada kerja sangat lah tu.. Dulu mak bapak suruh belajar tapi dia taknak.. Sekarang dia jadi pencacai PKR untuk melakukan tunjuk perasaan jalanan pulak.. Bingai !!!


Yang paling bahalol tentunya Portal lidah Pakatan iaitu Malaysian Insider.. Punyalah terdesak nak cari isu sampaikan bebudak luar berdemo pun dikatakan bebudak UIAM..

Lim Guan Eng dengan Anwar kena tegur sikit Malaysian Insider ni.. Mana boleh politikkan budak-budak... Tak baik oooooo..... Hahahahahaha... KANTOIIIII !!!!

9 ulasan :

  1. dapat duit tu ...sebab tu rajin sangat berdemo .... apara punya haprak melayu kelas 3 ni ...

    BalasPadam
  2. lalu mereka pun menangguk di air yang keroh !!

    BalasPadam
  3. pelajar upm pon ade gak tu...presiden PMIUPM. dan sekarang disahkan bahawa mereka ini SMM, Promahasiswa dan sebagainya diperkudakan oleh parti pembangkang.

    BalasPadam
  4. Apa nak buatt... Marilah kita tunggu adegan selanjutnya.. He2

    BalasPadam
  5. dak bju merah dri KUIS tu prnh kne tangkap pasal demo dlm kuis gak..xinsaf2 mamat tu..blaja pon xabis mslahnyeee...

    BalasPadam
  6. yg ngh cakap tu,kwn skolh sy,(hilman idham) dak skolah sains kuala slangor..die mmg bkn dak uia pn,dak ukm..x abis2 MI nk mnipu,,

    BalasPadam
  7. Elok Universiti wujudkan Fakulti Demo La Ni untuk mamat-mamat macam nih..

    BalasPadam
  8. statement tu bg btul dlu jgn jd pemfitnah plak ye....warga uia menyokong penuh prof aziz bari....cuma kami x berminat nk demo dalam kawasan U sendiri....kami sygkn keamanan di UIA dan kami yakin pkara ni dpt diatasi oleh pihak pengurusan dengan cara berhemat

    BalasPadam
  9. ni namanya bangang nak mampuioh...kurang blajaQ lama2 kurang ajaQ la..mau baris ramai2 bagi penampaQ dayaQ sorang sekoQ..elok la panggei ekoQ..macam beruk ja

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online