BREAKING NEWS

Selangor Darul URUT... Sudah Tukar kaa?


Nak kata apa lagi.. Menteri Besar Khalid Gagap.. Penasihat ekonomni pulak adalah si Al juburi wal China Doll..

Memang padanlah Selangor dah tukar dari Darul Ehsan ke Darul URUT.. Nak harapkan PAS? Dorang sibuk jaga Gereja di Selangor tuuu...

Kalau korang bagi lagi satu penggal mandat kat puak-puak Pakatan laknatullah tu memerintah Selangor, lepas ni tukar pulak negeri tu jadi DARUL NGENTOT..

Barulah raya hindu Anwar kat situ.. Hari-hari dia boleh cari China Doll untuk upacara mengentot.. Hahahaha...


Kita memandang isu rumah urut bukan lagi perkara biasa tetapi ia adalah satu isu yang sangat serius. Ini kerana peningkatannya amat ketara dengan pertambahan sebanyak 85 peratus membabitkan lebih 200 rumah urut yang wujud di Selangor,” kata Presiden Malaysian Beauty Therapy Association, Prof Dr Clara L Chee.

Beliau berkata demikian ketika diminta penjelasan mengenai kadar pertumbuhan rumah urut di Selangor yang mana kegiatan itu berselindung di sebalik pusat kecantikan dan rawatan refleksologi, selain kewujudannya adalah di kawasan bandar baru.

Katanya, walaupun pengusaha pusat kecantikan memperoleh lesen sah daripada pihak berkuasa tempatan (PBT) namun kebanyakan menyalahgunakan lesen berkenaan dengan menjadikan sebagai pusat urut, selain menawarkan perkhidmatan seks.

“Kita bimbang masalah itu akan menular di kalangan masyarakat kerana mereka menawarkan harga serendah RM50 bagi sekali perkhidmatan.Jika masalah itu tidak dikawal ia akan terdedah kepada kanak-kanak, malah turut dilanggan pelajar universiti,” katanya.
- Metro

1 ulasan :

  1. aku dulu memang suka g ngurut kat tempat2 urut sekitar ss2 PJ, kota damansara, klang, ss15 subang jaya dan ntah bnyk lagilah yg berselindung sebalik nama spa dan pusat kesihatan...memang makin menjadi2 bnyknya sejak 2008...la ni aku dah insaf sbb duit bnyk habis dihala ke situ...

    celaka punya DAP PKR PAS, kalau xde rumah urut xkan aku nak pegi...sial!

    -anti urut geli2-

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online