BREAKING NEWS

PANAS!!! Ustaz Taliban PAS kata komunis tak ada agama!!


Mat Sabu dan penganut-penganut mahzab PAS kata Mat Indera adalah orang alim serta warak walaupun Mat Indera adalah Ketua gerombolan komunis yang serang Bukit Kepong..

Tapi Nor Azli Musa yang pernah kata Mufti Perak makan duit haram dulu tu pulak kata komunis adalah golongan yang tak ada agama dan golongan yang tak percaya Tuhan..


So.., kalau ikut cakap Nor Azli, Mat Indera tu kira tak ada agama dan tak percaya pada Tuhan lah yee.. Bukan gua kata.., tapi Ustaz Taliban tu yang kata..

Jadi.., tunggu apa lagi pencacai-pencacai PAS semua... Kasi belasah sama itu Ostad Janggut... Dia dah kira menghina Timbalan Presiden PAS tuuuu... Dosa besar tu beb menghina ulamak terpuji macam Mat Sabuu...

Gua kesian kat Mat Sabu.. Buat penat je dia menyondol di kubur Mat Indera.. Hahahaha..


2 ulasan :

  1. Mat Sabu sengaja mengalihkan perhatian daripada Anwar supaya dia menjadi 'punching bag' untuk Anwar. Anwar bolih berehat dan ketawa kebodohan orang BN membalun Mat Sabu.Siapa akan mendapat simpati rakyat? Mesti faham taktik2 CIA dan 'The Art of War" yang sering dipakai olih Pakatan untuk memburukkan kerajaan BN.

    BalasPadam
  2. ..Si Azli ni janggut saja lebat tapi tidak ada 'bau' seperti yg ada pada dahi dan dagu Abe Marx Sapu..heheheh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online