BREAKING NEWS

Mat Sabu MENANGIS di Kota Raja semalam...


Kenapa gua kata Mat Sabu menangis di Kota Raja semalam? Sebab di Kota Raja tu tak ramai penyokong komunis beb...

Semalam Mat Sabu ada buat satu ceramah di Kota Raja.. Dia dijadualkan ceramah bersama Dr Mariah dan juga Khalid "james" Samad..

Korang agak berapa orang yang datang? 30 RIBU 300 orang je beb.. Itu pun kalau kira sekali dengan tukang jaga parking dan tiga ekor penceramah tu..

Pasal tu lah Mat Sabu menangis.. Dah lah orang yang datang tak ramai.., kutipan derma pun kurang.. Dua kali rugilah nampaknya..

Itu lahh..., sapa yang nak dengar komunis dengan penyokong kuat gereja berceramah ye tak?






5 ulasan :

  1. Bro, kat Kelantan boleh la Mat Sabu bangga bila berceramah ramai yang datang, sebab orang Kelantan bodo bodo belake....

    BalasPadam
  2. Tugas untuk yang tak ada kerja

    siang malam ceramah maki hamun orang !!!

    BalasPadam
  3. Saranan yg pergi dengar ceramah PAS..

    kalau nak test...ke ikhlasan dan kejernihan hati juangan mereka..senang saja...........

    Jangan sekali kali menghulur duit di Tong kutipan ....duit itu sedekahkan pd anak yatim yg kita jumpa...Ibu tunggal yg berjiran kita... anak anak yg susah disekolah anak kita... beli buku tambahan anak anak kita... anak saudara yg susah...masih menuntut di IPT... isteri kita... Ini lebih dituntut dan besr jihadnya...ada derma masuk tong PAS... kehendak anak..isteri...diabaikan...jiran kesusahan buat dunno...hutang kedai makan sangkut....nak derma kat penceramah yg dah mewah lagi senang dari awak pulak.. kononnya...

    Cuba fikirkan... mereka ini lebih kaya...lebih kereta...lebih bini...lebih dipandang orang dari sipenderma yang konon menderma...Ingat meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya itu ...zalim namanya...Penceramah cukup takut nak menerangkan ayat ini...nanti susah cari duit Tong dimasa depan...

    Hperancis

    BalasPadam
  4. xde sapa yg nk dgr org yg mukanya bau burit berceramah....hhahahahaha

    BalasPadam
  5. EH RAMAI TU... PULUHAN RIBU ORANG YANG DATANG DENGAR....KALAU NIK AZIZ ADA TENTU DIA KATA MALAIKAT PUN TURUN DARI LANGIT DENGAR CERAMAH MAT SABUN NI....KALAULAH MATA KITA SEUMPAMA MATA NIK AZIZ TENTU KITA AKAN NAMPAK MALAIKAT YANG MEMENUHI PADANG TERSEBUT KERANA CERAMAH DARI MANUSIA YANG PALING SEMPURNA DI DUNIA INI.....INGAT!!!!! KALAU SIAPA TAK NAMPAK MALAIKAT TU MESTI TAK MASUK SYURGA.....ITU KATA NIK AZIZ PENJAGA KUNCI SYURGA DARI KELANTAN DARUL NAIM......pada aku lah Mat Sabun ni umpama ayam dunggu yang ekornya dipenuhi najis...bercakap banyak tapi bodoh dan kalau Mat Sabun ada perasaan dan hati perut tentu Mat Sabun faham dengan sambutan sedingin itu.....lainlah kalaua Mat Sabun tak reti nak fikir dan tiada otak.....ni aku nak beritahu Mat Sabun dan 2 ekor lembu PAS tersebut....inilah tanda nya PAS semakin ditolak oleh rakyat yang waras..tak kan itu pun aku kena ajar juga bahlol..lu pikir lah sendiri tolol.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online