BREAKING NEWS

Namawee yang sangat kurang ajar.. Kali ni maki Utusan pulak..



Cina ni memang betul-betul kurang ajar.. Gua pun heran macam mana boleh ada melayu-melayu bangang dan super TOLOL yang suka dan setuju dengan dia..

Dulu dia hina lagu kebangsaan.., ramai melayu marah.. Dalam tu ada lirik hina azan.., ramai melayu yang mengaku Islam meroyan..

Lepas tu si Namebabi tu hina pulak TNB hanya pasal rumah dia kena blackout.. Habis satu bangunan TNB dia carutkan.. Marah jugak melayu masa tu..

Dan seterusnya.., dia maki pulak Pengetua sekolah berbangsa melayu yang kononnya dianggap perkauman.. Pun still ramai melayu yang marah kat dia..

Tapi cina celaka ni gula-gulakan melayu dengan Nasi Lemak jee.. Cair habis segala bulu-bulu yang ada di badan melayu beb.. Berduyun-duyun orang sokong filem dia kononnya atas nama 1 Malaysia..

Walawehhh.. Mudah sungguh melayu-melayu sekarang ni diperbodohkan oleh cina kafir macam Namebabi tu..

Dan sekarang.., dia maki hamun Utusan pasal bagi review buruk terhadap filem sampah dia tu.. Siap mencarut-carut alat sulit bapak dia lagi...

Macam ni ke cina tak sunat yang Nazri Aziz suka sangat tu? Macam ni ke cina kafir yang dapat keistimewaan di Parlimen? Macam ni ke cina kiasu yang kononnya nak jadi imej generasi baru Malaysia?

WTF laaa.... Korang tengok sendirilah video klip baru dia kat bawah ni.. Gua berani cakap.., gua akan ludah muka cina kafir ni sebagai mukaddimah kalau dia face to face dengan gua !

5 ulasan :

  1. Konon rakyat malaysia..ckp pon pelat mcm sampah...ptuihhhhh..x yah duk mlaysia la kalau bahasa malaysia pon x fasih..

    BalasPadam
  2. Khaiiiiik Ptuuuiiiih!!! Woiii Babbiweee! Lu ingat itu Nazri Aziz sudah panggil lu dekat parlimen orang sudah maaf sama lu kaa? Lu hina azan subuh orang Islam, lu hina sama polis malaysia serta kakitanga kerajaan Malaysia, TNB, Pengetua Melayu.. lu ingat orang mudah lupa sama lu punya angkara aaa? Muka lu pun macam babi sial. Ingat! Negara ini asalnya Tanah Melayu dan Utusan Malaysia dan Utusan Melayu adalah akhbar orang Melayu. Lu jangan main-main sama Melayu aaa..!!

    - Rakyat Kelantan -

    BalasPadam
  3. nak kalih isu tentang penghapusan kuata melayu 30%...main isu cina babi nie.

    pandai ambil port...

    BalasPadam
  4. Aku tengok video-video dia sebelum mengata..apa yg aku dpt simpulkan dia ni bawak budaya rojak dan penuh budaya mencarut dan maki-hamun x sopan...ngapalah budak ni disanjung ye...

    BalasPadam
  5. Aku heran dengan melayu yang sokong karia seni budak sial ni, macam mana melayu-melayu bodoh boleh ikut dia, saya rasa melayu sial saja yang ikut cina sial nilah hingga Pak menteripun boleh tunduk kepada namawebabi, pukimak,bangsat, lu cilaka lu sudah luka hati itu melayu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online