BREAKING NEWS

Mat Sabu gembira sebab makin POPULAR... Gila glamer rupanya kaki khalwat nih..


Timbalan Presiden PAS, Mohamad Mat Sabu atau lebih dikenali dengan panggilan Mat Sabu menganggap pelbagai tuduhan dan dakwaan yang dikenakan ke atasnya berhubung isu Mat Indera tidak sama sekali menjejas kedudukannya dalam bidang politik, sebaliknya lebih meningkatkan popularitinya.

Menurut beliau, sejak isu Mat Indera yang disifatkannnya sebagai pejuang sebenar kemerdekaan, beliau menerima pertambahan sokongan dari kalangan blogger yang menyokong pendiriannya itu.

Menyentuh mengenai gesaan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammudin Hussein agar sesiapa yang merasa tersinggung dengan kenyataan Mat Sabu berhubung tragedi serangan Balai Polis Bukit Kepong lebih 60 tahun lalu, Mat Sabu berkata, beliau sedia menerimanya.

“ Tak ada masalah, kalau mereka nak saman itu hak mereka, kita pun sudah menawarkan peguam untuk mereka kalau mereka nak tuntut pampasan dari kerajaan British. Kita sanggup menyediakan peguam.

"Ada peguam yang sanggup membela mereka tuntut pampasan daripada kerajaan British , mereka dulu bukan dalam kerajaan Malaya, kerajaan British,"katanya.

Ujarnya lagi, Umno kini menggali lubang sendiri dan akhirnya akan memakan diri sendiri dalam usaha menguburkan karier politiknua.

“ Makan diri.. mereka sedang gali lubang. Macam dalam kes Mat Indera dia telah kalah. Mat Indera diiktiraf sebagai pejuang oleh negeri Johor.

“ Memanglah, Umno itu pengampu British. Orang menghentam British duduk dalam penjara, orang Umno tidak dipenjarakan kerana dia pengampu,"katanya lagi.

5 ulasan :

  1. HAKIKAT SEBENARNYA MAT SABUN TERTEKAN, GUNDAH,RALAT DAN SESAL DENGAN KENYATAAN BODOHNYA.....APA TIDAKNYA SELURUH MANUSIA BERAKAL TERUS MENOLAK BELIAU,MENGECAM BELIAU.....HANYA YANG TERUS SETIA DENGAN MAT SABUN HANYALAH KELOMPOK LEMBU-LEMBU DALAM PAS BESERTA PENGIKUTNYA YANG TELAH HILANG KEWARASAN.....HAKIKATNYA PAS SEMAKIN JAUH DARI HATI MANUSIA MELAYU YANG WARAS....PAS TERUS TERSINGKIR.....PAS TERUS MERUDUM...TIADA SIAPA YANG DAPAT MENAFIKAN HAKIKAT INI.....

    BalasPadam
  2. biar dia gali lubang sendiri. Orang ini cukup banyak dosanya. Bercakap ikut sedap mulut. Muka tak ada nur langsung. Ceramah cuma standard orang bodoh!!!

    BalasPadam
  3. standardnya cuma untuk orang bodoh sahaja.

    BalasPadam
  4. Ni lagi satu melayu yang dipergunakan utk menghancurkan org melayu. Yang sedih tu, dia bangga merosakkan bangsa sendiri. Dalam sejarah melayu, mmg ader jer org mcm nie. Sama lah mcm pujaan hero beliau, yang mudah ditipu dan dipergunakan stgh pihak dan sanggup merosakkan bangsa sendiri.

    BalasPadam
  5. ha..ha..mat babun ni memang jenis keturunan pencacai spesies pemakan bangkai
    pemimpin bodoh standard longkang!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online