BREAKING NEWS

Makkal Sakti bakal dapat tauliah Parti Syurga..


Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat berharap kaum India terus kekal bersama Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 nanti.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan menyatakan demikian sebagai respons kepada surat permohonan Makkal Sakti untuk menjadi komponen Pakatan Rakyat.

Pemangku Presiden Makkal Sakti, A Vathemurthy, menyerahkan surat permohonan itu kepada beliau di Pejabat Menteri Besar, Kota Darulnaim di sini, pagi tadi.

“Semoga sokongan kaum India terus kekal bersama Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum yang akan datang, insya Allah,” katanya.

Sementara itu, Tuan Guru Nik Abdul Aziz turut menyampaikan sijil kepada wakil pelajar cemerlang sempena Majlis Sambutan 100 tahun Peranakan India Kelantan di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan (Putik), semalam.

2 ulasan :

  1. Kalau betul...Ini perkembangan yg menarik...

    Banyak tuntutan yg bertentangan akan kerap berlaku......

    Dua dua pihak....akan punyai 1 persamaan...satu akan buat tempat sembayang tak kira tempat ... yg satu lagi akan buat pentas ceramah tak kira tempat.... apa nak jadi pada Negara...Alim nya tidak juga...

    Kite lihat nanti...Dibanyak tempat kaum India dah serik dgn Sakti dan PAS...mereka ada ketua setampat sendiri.. ramai YB PAS dah tau...

    BalasPadam
  2. Mohon ahli komponen Pakatan Rakyat. Sejak bila Pakatan Rakyat didaftar? Betul ke Nik Aziz ketua PR? Depa dah mula mengarut semacam je. Cepat2 makan obat oi.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online