BREAKING NEWS

GEMPAR!!! PAS Kedah suruh Anwar berhenti MELIWAT !!!!


Semalam di Stadium Bandaraya, ceramah penerangan Perdana Anwar langsung tak dapat sambutan.. Hari ni pulak, PAS Kedah menyatakan pendirian tak rela diliwat minda oleh Pak Syeikh Albuntuti tu..

Habis lah Anwarrr... Makin ramai nampaknya sudah tak percaya dengan manusia anugerah tuhan tu.. Dan makin ramai dah berani nyatakan pendirian secara terang-terang terhadap Anwar..

Lepas ni, gua yakin puak-puak blogger PAS tuduh poster di Kedah tu adalah hasil karya UMNO.. Biasalahhh..., apa saja yang tak elok tu semua dorang akan tuduh UMNO yang punya angkara..

Video yang terang-terang tunjuk ANUwar punya tu pun dorang kata pelakon UMNO yang buat.. So apa nak heran dengan puak-puak tolol tu semua..

Bab nak menuduh dan memfitnah orang, serahkan je lah pada dorang... Satu malaya dah sedia maklum pasal dorang punya kepakaran mengencing rakyat... Tak gitu?


p/s: Tahniah kepada Dr MiM pasal dah jadi blogger terulung di Malaysia.. Nombor 2 tuuuu... Hahahaha...

2 ulasan :

  1. salam mpp, saya dah linkkan blog tuan ke blog saya.. harap linkan juga blog saya... t kasih... saya sentiasa sukakan peperangan cyber menghantam pakatan sekian...

    www.headbomb.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Aku tetap kurang percaya Anwar dalam video tu sebab besi.
    kalau betul dia tentu disamannya .

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online